poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie maja 2015



Ilość książek przeczytanych: 4
„ Siła serca” – Baptist de Pape (recenzja)
„Szepty o wschodzie księżyca” – C.C. Hunter (recenzja)
„Byliśmy łgarzami” – E. Lockhart (recenzja)
„Biorąc oddech” – Rebecca Donovan

W maju nareszcie przeczytałam normalniejszą ilość książek. Nie czytam dużo, więc 4-6 książek na miesiąc to dla mnie całkiem dobry wynik. Tym bardziej, że jakościowo też nie było źle. Trochę kontynuacji, trochę nowości. Recenzja Biorąc oddech już za kilka dni. :)


Ilość stron: 1352, co daje dziennie około 44 strony 

Najlepsza pozycja: Biorąc oddech i Szepty o wschodzie księżyca

Największe rozczarowanie: Brak, choć spodziewałam się po Byliśmy łgarzami znacznie więcej

Ilość opublikowanych recenzji: 4
~ książki: 3
~ filmy: 1

Ilość książek zdobytych: 0

W tym miesiącu nic do mnie nie przybyło oprócz tego, że wypożyczyłam dwie lektury ze szkolnej biblioteki. :(


Informacje:
1. W tym miesiącu również brak ważnych informacji. Mogę jedynie w tej jednej zaprosić Was na Snapchat, nick: thepepetka. Gdzie w maju właśnie bardziej się uaktywniłam. :D


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 0 (1)
Czytam Fantastykę –  1 (2)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...