środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie marca 2015

Ilość książek przeczytanych: 2
„Mara Dyer. Przemiana” – Michelle Hodkin
„Bloger i social media” – Tomek Tomczyk

W tym miesiącu również nie przeczytałam wiele książek. A dokładniej przeczytałam ich strasznie mało, ale był taki czas, że zaczęłam 4 powieści jednocześnie, bo miałam rozpoczętą jedną, a tutaj już kolejną czytałam do projektu (jednak jej nie skończyłam). Na szczęście są to bardzo dobre tytuły, o których więcej przeczytacie już niebawem, bo recenzje są już w przygotowaniu. :)

Ilość stron: 1008, co daje dziennie 32,5 strony

Najlepsza pozycja: nie ma najlepszej, bo obie są tak samo dobre, chociaż są z różnych gatunków :)

Największe rozczarowanie:-

Ilość opublikowanych recenzji: 1

Ilość książek zdobytych: 8



„Chłopi” – Władysław Reymont
„Pułapka uczuć” – Colleen Hoover  (GW Foksal)
„Nieprzekraczalna granica” – Colleen Hoover  (GW Foksal)
„Szepty o wschodze księżyca” – C.C. Hunter (Feeria)
„Złodzieje snów” – Maggie Stiefvater  (GW Foksal)
„Tabula Rasa” – Kristen Lippert-Martin (GW Foksal)
„Przbysze” – Melissa Marr (GW Foksal)
 „Mechaniczne pająki” – Corina Bomann (GW Foksal, egzemplarz finalny)

W tym miesiącu dotarło do mnie sporo wspaniałych książek. Z których Chłopi to zakup własny (bo lektura, wiadomo...), a Mechaniczne pająki to egzemplarz finalny (okładka jest wprost świetna, na pewno będziecie mieli okazję ją zobaczyć na Instagramie). Recenzję tego tytułu mieliście okazję przeczytać przedpremierowo TUTAJ. Nie będę o każdej powieści opowiadała z osobna, dlatego napiszę, że już nie mogę się doczekać aż je wszystkie przeczytam i zrecenzuję dla Was. :)

Coś już czytaliście? Coś polecacie? Na coś czekacie? Recenzji jakiej książki jesteście szczególnie ciekawi? :)


Informacje:
1. Najważniejszą informacją jest to, że wreszcie postanowiłam zmienić wygląd bloga. Jak Wam się podoba? Pisałam o tym TUTAJ, gdzie również zadałam Wam kilka pytań. Wiem, że mogliście tego posta przeoczyć, więc serdecznie Was zapraszam do przeczytania i odpowiadania na pytania, które są dla mnie naprawdę ważne i pomogą w rozwoju bloga. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 0 (1)
Czytam Fantastykę –  0 (2)

25 komentarzy:

  1. Mi udało sie przeczytać 11 książek :) Jan na mój gust mogłabyś dodać tu troche kolorów, ale jeśli tobie sie podoba to w porządku :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej miałam więcej kolorów w tle i było trochę... pstrokato? Ale jeśli tylko wpadnę na jakiś dobry pomysł z pewnością go wcielę w życie. Dzięki za uwagę! :)

      Usuń
  2. Oj chętnie podkradłabym Ci Złodziei snów oraz Tabula Rasa!! Smakowity stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Złodzieje snów" brzmią intrygująco. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na koncie cztery książki w tym jedną ponad 800 stronicową, więc jest bardzo dobrze ;) Mechaniczne pająki mnie intrygują...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry stos! I "Chłopi" - szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wrażenia z Mary Dyer ;) Co do stosiku to ogromnie zazdroszczę książek Hoover i również czekam aż przeczytasz i coś o nich powiesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich nowości najbardziej jestem ciekawa "Przybyszów" oraz "Tabula rasy". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na półce również stoi "Nieprzekraczalna granica" ale nie wiem jeszcze kiedy się za nią zabiorę :) Może szybciej przeczytam na Twoim blogu opinię o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku!
    Mnie interesuje Złodzieje Snów, choć jeszcze nie przeczytałam 1 tomu tej trylogii. Jednak zanim zabiorę się za drugą to minie sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników i zdobycia tylu ciekawych książek.
    Pozdrawiam !
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem niezmiernie ciekawa tych dwóch książek Collen Hoover. Po przeczytaniu Hopeless i Losing hope zastanawia się czy nie sięgnąć po kolejne książki tej autorki.
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards na moim blogu http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. I chyba będziesz go miała, bo chyba odpowiedzi się od nikogo już nie doczekam, a pod tamtym postem było więcej pozytywów niż negatywów. :)

      Usuń
  13. 2 książki - tak jak ja w lutym. W tym niewiele więcej bo 3 hehe :D
    Ładny stosik widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nad "Pułapką uczuć" zastanawiałam się niedawno w Dedalusie, ale koniec końców jej nie kupiłam, bo sama nie wiedziałam, czy warto.
    2 książki to wcale nie jest zły wynik, w końcu nie liczy się ilość... :) Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik, zazdroszczę Hoover. Nowy wygląd na plus, sama ostatnio dodałam trochę bieli do szablonu ;) U mnie po słabym lutym, miałam bardzo dobry marzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Chłopów" uwielbiam. Ładny stosik, życzę miłej lektury! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie tu u Ciebie, tak przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosik bardzo ciekawy, a w kwietniu życzę owocnego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. A stosik bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie rozpoczynam lekturę "Mechanicznych pająków" i zgadzam się - okładka jest przecudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik! Ciekawią mnie "Mechaniczne Pająki" :D

    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego czytania i udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...