sobota, 21 marca 2015

Share Week 2015

shareweek


Miałam w planach wpis o moich blogowych odkryciach czy to tego, czy tamtego roku. O blogach najlepszych i najbardziej przeze mnie lubianych. A musicie wiedzieć, że ich grono znacznie się powiększyło w ostatnim czasie, po tym jak zrobiłam czystki w Blogowej liście czytelniczej, a z czytaniem postów przeniosłam się na komórkę, bo przy niej wzrok mi się tak nie męczy, jak na komputerze i – co najważniejsze - przerzuciłam się na blogi nierecenzenckie – lifestylowe, traktujące o social mediach i inne. Na szczęście Andrzej Tucholski ogłosił kolejną edycję Share Week, więc tym razem nie mogłam sobie tego odpuścić.

W skrócie – należy polecić trzy blogi dobre jakościowo i które w jakiś sposób wpływają na Ciebie/ są ważne w Twoim życiu. Swoje zestawienie publikujesz na swoim blogu, wysyłając linka w komentarzu pod TYM postem u Andrzeja, jak i również wpisujesz je do odpowiedniego formularza. Więcej dowiecie się klikając w podlinkowany banner. :)


1. Marta pisze – Piękne, życiowe i tak bardzo w punkt. Zawsze się dziwię, bo Marta pisze tak... że wydaje się, jakby pisała właśnie o mnie i moim życiu. Każdy wpis czytam z ogromnym zainteresowaniem. I kurczę, czekam na jej książkę, bo wiem, że na pewno będzie tak dobra, jak to, co prezentuje na swoim blogu!

2. Króliczek Doświadczalny – Trafiłam na ten blog stosunkowo niedawno, chociaż cały czas jego nazwa przewijała się gdzieś w komentarzach innych blogerów. I naprawdę nie wiem, jak mogłam być tak głupia i na niego nie zajrzeć wcześniej! Ciekawe tematy (a szczególnie te o snach, bo sama się nimi interesuję) ujęte w fajny sposób. No czego chcieć więcej?

3. Megaterium – Człowiek z mojego miasta, o czym nawet nie miałam pojęcia aż do tej niedzieli. Przeczytałam wywiad z Andrzejem Tucholskim, z ciekawości zajrzałam w inne wpisy i... zostałam na dłużej, a teraz nadrabiam zaległości, jednocześnie czekając na kolejne posty. Prosto, przyjemnie i naprawdę dobrze. Inspiruje mnie tym bardziej, że nie jest to ktoś z Jakiegoś Małego Miasta, tylko z Mojego Małego Miasta (przeze mnie pieszczotliwe nazywanym Zadupiem, zaś oficjalnie - Trzcianką).


A na dodatek...


Psycholog pisze - Psychologią interesuję się od dawna, więc nie mogłam przejść obok tego bloga obojętnie. Wszystko z  tej dziedziny ujęte w prostą i przyjemną do przyswojenia formę. Nic, tylko czytać i zagłębiać się w jej tajniki. No i te Tweety!

Riennahera – Wielka Brytania, interesujące wpisy i taki Riennaherowy klimat. Tym pierwszym mnie zainteresowała i właśnie dzięki temu zostałam u niej na dłużej. Każdym kolejnym wpisem pokazuje, że jest ciekawą osobą, z którą z chęcią chciałoby się spotkać w jakiejś londyńskiej kawiarni i porozmawiać o wszystkim, co tylko by przyszło do głowy.

Książkoville – Jedna z moich rówieśniczek, którą lubię za recenzje i za to jaka jest. Bez zbędnego wywyższania się i przerostu swojego ego nad tym, co robi, co niezwykle cenię. A i dobór literatury bardzo zacny, bo nie zamyka się na jeden gatunek, więc możemy przeczytać i o klasykach, i o literaturze młodzieżowej, i o historycznej, etc.

Stayfly – Blog na który zajrzałam chyba jakoś na początku tego roku. Zupełnie inne spojrzenie na aktualne wydarzenia. Czasami wylewa wiadro zimnej wody, skłania do przemyśleń i zmiany punktu widzenia. Dobre, wartościowe wpisy, to coś co lubię na blogach najbardziej.

Zombie Samurai – To jeden z tej grupy blogów, które chyba każdy zna, choć nie każdy czyta. Świetne tematy do aktualnych wydarzeń, relacje live z czytania „Książek” przez wielkie „K”, recenzje i wiele, wiele innych. Wchodzę naprawdę często i jeszcze się nie zawiodłam. 

Jason Hunt – Ten zostawiłam na koniec, bo... bo chyba nie trzeba już go przedstawiać, choć w tym roku zmienił nazwę. Stary, wiecznie młody Kominek z Piesią u boku – dobry bloger i pisarz, choć jak na razie tylko dwóch poradników dla blogerów.


~~~~~~

Poleciłabym w tym wpisie jeszcze vlogerów, ale... ale byłby za długi, więc jeśli jesteście ciekawi, to po prostu napiszcie, a możliwe, że wpis ten pojawi się szybciej. :)


Blogów nigdy za wiele (choć postów tak dużo...), więc jakie Wy czytacie i polecacie? Tematyka może być jak widać różna, chociaż muszę przyznać, że ostatnio najchętniej czytam blogi lifestylowe i traktujące o social mediach o czym już wcześniej wspomniałam. :)

13 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za te słowa i polecenie, to dużo dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za polecenie mojego bloga :) Cieszę się, że się podoba i trafia do Ciebie :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka z blogów także odwiedzam, a reszta wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z wymienionych blogów nie znałam, więc w wolnej chwili do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, z chęcią odwiedzę wszystkie blogi! Tak otwieram i myślę, że będę Ci przez bardzo długi czas wdzięczna za Megaterium.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kilka blogów z pewnością wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że mogłam przeczytać ten post. Na pewno zaglądnę do każdego bloga i zobaczę, może i mnie coś tam zainteresuję.
    Pozdrawiam !
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wpadne!:)
    Obserwujemy ? Daj znac u mnie :)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za polecenie ciekawych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam tych blogów, ale teraz to zmieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Martę czytam i odnoszę takie wrażenie, jak Ty- że pisze prosto do mnie, o moim życiu. :)
    PS Zmieniłaś szablon? Wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam. Piszę o tym tutaj -> http://szeptksiazek.blogspot.com/2015/03/jakie-zmiany-nadchodza-wiosna.html :)
      Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy blog , myślę że wiele mogę od Ciebie się nauczyć , ja dopiero zaczynam , mam nadzieję ze rozwinę się tak jak ty

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...