niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie stycznia 2015

Ilość książek przeczytanych: 2
„Zabrana o zmierzchu” – C.C. Hunter (recenzja)
„Mechaniczne pająki” – Corina Bomann (recenzja)

Ostatnio chyba z czytaniem mi nie po drodze, co widać. W grudniu jedna książka, w tym miesiącu 2. Słabo, ale na szczęście nie mam, co narzekać na jakoś przeczytanych, bo są naprawdę na bardzo dobrym poziomie (o czym możecie się dowiedzieć, czytając recenzje).

Ilość stron: 816, co daje dziennie 26 stron

Najlepsza pozycja: obie były udane :)

Największe rozczarowanie: -

Ilość opublikowanych recenzji:
~ książki:3
2 wcześniej wymienione + Przecież cię znam Beaty Ostrowickiej
~ filmy: 2


Ilość książek zdobytych: 5



„Bloger i social media” – Tomek Tomczyk
„Blog. Pisz, kreauj, zarabiaj” – Tomek Tomczyk
„Wróć, jeśli pamiętasz” – Gayle Forman  (Nasza Księgarnia)
„Oddychając z trudem” – Rebecca Donovan  (Feeria)
„Ojciec Goriot” – Honore de Balzac


Nie ma tutaj nic, czego byście nie widzieli na moim Instagramie, oprócz Ojca Goriot. Książki Tomka Tomczyka miałam już od dawna w palanach, a decyzja o ich kupieniu nie była spontaniczna. Zastanawiałam się nad tym przez wiele, wiele długich dni, aż wreszcie podjęłam tę jakże trudną decyzję i wreszcie je zamówiłam, w końcu nie mogłam nie skorzystać z takiej promocji. Zaczęłam czytać początek Bloga, ale musiałam odłożyć (choć było trudno), bo bałam się, że zarwę dla niej noc (czego nie mogłam uczynić, bo niestety szkoła i te sprawy...). Ale myślę, że w najbliższym czasie na spokojnie się za tę książkę zabiorę. Wróć, jeśli pamiętasz już przeczytane, więc niedługo pojawi się recenzja, a Oddychając z trudem właśnie będę zaczynać.


Informacje:
1. Przypominam, że oprócz comiesięcznego podsumowania dodałam także Podsumowanie roczne, w którym przedstawiam najlepsze i najgorsze książki przeczytane w 2014 roku oraz mówię, dlaczego ostatnio blog wygląda tak, a nie inaczej pod względem regularności postów (w czym zawsze nie byłam dobra, ale... zresztą przekonacie się sami, czytając tego posta) i w pełnym skrócie, jakie mam plany na ten nowy rok, który trwa już w najlepsze. Dziękuję również za wszystkie miłe słowa w komentarzach pod właśnie tym wpisem.  Jesteście Wielcy! :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1
Czytam Fantastykę – 2

19 komentarzy:

  1. Na "Bloger i social media” czaję się już dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku, mimo wszystko ;) strasznie jestem ciekawa "Mechanicznych Pająków", może niedługo po to sięgnę. No i, pewnie w najbliższym czasie zainwestuję w "Wróć, jeśli pamiętasz".
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    raven-recenzje.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie czytania "Wróć jeśli pamiętasz" i bardzo mi się podoba :) Ja w styczniu przeczytałam cztery książki z czego też nie jestem do końca zadowolona, ale czekam na ferie, mam nadzieję wtedy przeczytać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, w lutym przeczytasz więcej :). No i jestem ciekawa co do "Bloga" i "Blogera i social media", ponieważ osobiście mam mieszane uczucia i nie wiem, czy warto po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie także ciężko z czytaniem ostatnio. Szkoła i nauka zajmuje 3/4 mojego czasu, a w wolnych chwilach spotykam się z chłopakiem lub przyjaciółmi. :( Życzę udanego lutego! I czekam na recenzje książek ze stosiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci zazdroszczę pięknego stosiku. "Wróć jeśli pamiętasz" i "Oddychając z trudem" to moje dwa skryte marzenia. Tomczyka już od daaawna pragnę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 3 książki, także też nie za specjalny wynik. W lutym będzie lepiej! Oj, Ojciec Goriot - jedna z gorszych lektur dla mnie, także powodzenia! Muszę przeczytać w końcu serię pani Donovan, bo ciekawi mnie od baaardzo dawna. Wróć, jeśli pamiętasz też chętnie poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, lepiej mało książek, niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej coś, niż wcale :) Nie mogę się doczekać Twojej recenzji "Oddychając z trudem". Ostatnio skończyłam czytać pierwszą część i to było świetne. Czekam na recenzję "Wróć, jeśli pamiętasz". Czytałam" Jeśli zostanę" i jak dla mnie nie musiałaby być wcale drugiej części.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też skorzystałam z promocji i zamówiłam sobie komplet książek Kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróć, jeśli pamiętasz koniecznie muszę kupić :) Przyjemnego czytania i oby w lutym było Ci bardziej po drodze z czytaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, jakość książek ważniejsza niż ilość! ;-) Świetny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś mi umknęło Twoje podsumowanie roczne, także już do niego wracam i przeczytam :)
    Na książki dla blogerów jeszcze się nie palę, ale kto wie? Chętnie przeczytałabym "Wróć, jeśli pamiętasz" i pewnie to zrobię, kiedy już uda mi się przeczytać pierwszą część :)
    Powodzenia w lutym! Oby było więcej czasu na czytanie i same dobre lektury, tak jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie ciekawe nabytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsza jakoś, a nie ilość :) Chociaż u mnie z czytaniem też ostatnio dość słabo. Ostatni raz przeczytałem coś w święta. Teraz pozostały mi jedynie lektury szkolne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę oddechów :) Jeszcze lepszego lutego!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie jakoś nie przekonuje książka Tomczyka. Jedyne co tu jest godne uwagi to Ojciec Goriot, którego zresztą czytałem

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo masz "Oddychając z trudem" !!! DAJ :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...