poniedziałek, 1 grudnia 2014

Podsumowanie listopada 2014

Ilość książek przeczytanych: 3
„Między teraz a wiecznością” – Marie Lucas (recenzja)
„Mara Dyer. Tajemnica” – Michelle Hodkin (recenzja)
„Tajemnica Niny” – Monika Siuda

Po raz kolejny nie jest to najlepszy miesiąc pod względem czytelniczym. Niestety szkoła i pewne problemy robią swoje, ale o tym na dole. Jakościowo też nie zachwyca, choć jest znacznie lepiej niż w październiku, bowiem dwie pierwsze powieści naprawdę mi się podobały. No i cieszę się, że wreszcie dane mi było poznać Marę Dyer, o której było i jest głośno. Co do Tajemnicy Niny, skończyłam ją wczoraj wieczorem, więc nie wiem, kiedy dokładnie opublikuję recenzję, ale mam nadzieję, że nie będziecie musieli na nią długo  czekać. :)

Ilość stron: 1282, co daje dziennie około 43 strony

Najlepsza pozycja: Mara Dyer. Tajmenica

Największe rozczarowanie:  brak

Ilość opublikowanych recenzji: 3
Dwie wcześniej wymienione oraz Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman.


Ilość książek zdobytych: 6




„Przecież cię znam” – Beata Ostrowicka (Nasza Księgarnia)
„Zabrana o zmierzchu” – C.C. Hunter (Feeria)
„Ukryta brama” – Eva Voller (Egmont)
„Dzikie serce” – Moira Young (Egmont)
„Przejrzeć Anglków” – Kate Fox (wygrana w konkursie)
„Księga Portali” – Laura Gallego (Dreams)

W tym miesiącu nie spodziwałam się tylu paczek. Myślałam, że przedstawię na zdjęciu jakieś 2-3 książki i to będzie cały mój stosik. Ale jak widać, wyszło jak wyszło. Bardzo się cieszę z kontynuacji moich ulubionych serii, ponieważ ich najbardziej nie mogłam się doczekać! Wiadomo, dalsze losy bohaterów, jak to się skończy, co się zacznie, co się wyjaśni, etc. Miłym zaskoczeniem jest również Przejrzeć Anglików – tytuł ten wygrałam na profilu wydawnictwa Muza. Jest to o tyle ciekawe, że parę miesięcy temu widziałam ją w Biedronce, ale tak długo się zastanawiałam nad jej kupnem, że wreszcie zrobił to ktoś za mnie. No nic, najważniejsze, że ją mam. Księga Portali zaś jest pomyłkową przesyłką od wydawnictwa, więc recenzję raczej będziecie mogli przeczytać później niż wcześniej, chociaż to zależy od chęci. ;)


Informacje:
1. Zaczęłam współpracę z wydawnictwem Papierowy Księżyc, z czego bardzo się cieszę i dziękuję. Z tego też powodu od czasu do czasu będą pojawiać się zapowiedzi książek.
2. Fragment mojej recenzji Przebudzonej o świcie C.C. Hunter znalazł się na kontynuacji tejże serii – Zabranej o zmierzchu. To już mój drugi sukces w tym zakresie i jestem ogromnie z tego zadowolona. :)




Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 0 (9)
Czytam Fantastykę – 2 (12)


Pewnie zauważyliście mniejszą aktywność na blogu i może na portalach (choć tam jest ona z pewnością częstsza) i dość słabe wyniki w czytaniu. No cóż, czasami życie pisze dziwne i trudne scenariusze i trzeba sobie z tym jakoś radzić. Dzieje się to, co się dzieje, więc mniejsza liczba postów może się utrzymywać. Do kiedy? Nie wiem, ale raczej nie zamierzam całkiem zawieszać bloga, bo jest on jedyną odskocznią i takim miłym „obowiązkiem”. „Obowiązkiem”, dzięki któremu chce mi się coś pisać i coś robić. Niby nic, a jednak daje choć małą dawkę motywacji. Motywację do rozwoju, bo w końcu chcę, żeby ten blog rozwijał się razem ze mną. Ale... ale więcej o tym na pewno będzie w rocznym podsumowaniu, które będzie jak zwykle 3 stycznia (już) 2015 roku. :)

17 komentarzy:

  1. Osiągnęłaś bardzo ładny wynik, biorąc pod uwagę szkołę i inne obowiązki. Gratuluję też umieszczenia fragmentu recenzji na okładce! Mam nadzieję, że Twoje problemy jakoś się rozwiążą. W razie czego możesz na mnie liczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję okładki! :) Z książek zdobycznych chętnie bym Ci podkradła "Księgę portali" chociaż to chyba jest druga część jakiejś serii, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. "Księga Portali" to powieść jednotomowa. Może kojarzysz nazwisko autorki, bo napisała również "Tam, gdzie śpiewają drzewa". :)

      Usuń
    2. O! To dobrze wiedzieć, bo byłam pewna, że to jakaś kontynuacja :)

      Usuń
  3. Gratuluję opinii na okładce! Co do wyników, u mnie wyglądają one podobnie, a stosik pięknie się prezentuje, podkradłabym Ci "Przecież cię znam", bo mam wielką ochotę na tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratulacje! :) Zazdroszczę "Przecież Cię znam". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, wiadomo, że każdy oprócz czytania ma inne obowiązki:) Pomyśl, że niektórzy czytają 3 książki w ciągu roku, bądź wcale hihi :) U mnie w styczniu też stuknie rok! Jak szybko;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to jest straszne. :)
      Akurat u mnie będzie to już 3 rocznica, ale oprócz podsumowanie miesiąca robię także roczne. :)

      Usuń
  6. Gratuluję :) to bardzo duże osiągnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! Z tego stosiku to akurat poluje tylko na "Księgę portali".

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Oby grudzień był jeszcze lepszy!

    zaczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy z PK, mnie również się udało, ogromna radość! :) Gratuluję również rekomendacji na okładce, to świetne :) Nic dziwnego, że Mara w ulubionych, bo jest genialna! :) Zazdroszczę Księgi Portali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też teraz nie mam w ogóle czasu na czytanie i próbuję jakoś to naprawić. Bardzo ciekawe nowości i gratuluję Ci współpracy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i współpracy i dostania się na okładkę:)
    Poza tym, nieważne ile, ważne, że czytasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyników. Ja w listopadzie nie miałam czasu, aby przeczytać chociażby jedną książkę.

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...