sobota, 8 listopada 2014

Zapowiedź: Zabrana o zmierzchu – C.C. Hunter






Autor: C.C. Hunter
Tytuł: Zabrana o zmierzchu
Seria: Wodospady cienia #3
Oryginalny tytuł: Taken at Dusk
Wydawnictwo: Feeria
Data wydania: 19.11.2014
Stron: 400







Trzecia część bestsellerowej serii Wodospady Cienia!


Wejdź ponownie do świata Wodospadów Cienia, niezwykłego miejsca, w którym spotykają się wszystkie paranormalne istoty, by się uczyć, przyjaźnić i... kochać.
Kylie Galen desperacko poszukuje prawdy o sobie, swojej prawdziwej rodzinie, swoim przeznaczeniu. Odkrywanie sekretów zawsze wiąże się ze zmianą... ale niekoniecznie na lepsze. Gdy w końcu udaje jej się zbliżyć do wyśnionego wilkołaka Lucasa, okazuje się, że jego towarzysze zabronili mu być z nią. Czy na pewno dokonała dobrego wyboru?
Co więcej, dręczy ją duch niosący tajemnicze przesłanie o życiu i śmierci... Kylie podejmuje wyścig z czasem, by rozwiązać zagadkę i ochronić swoich bliskich. Czy jej się uda?
Czy w końcu dowie się, kim naprawdę jest? A może prawda okaże się zupełnie inna i o wiele bardziej zadziwiająca, niż można by przypuszczać...


Recenzje wcześniejszych tomów:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Czytaliście? Czekacie? Bo ja wręcz nie mogę się doczekać, tym bardziej, że... a o tym dowiecie się niebawem. :)

8 komentarzy:

  1. A ja wiem o co chodzi na końcu! I sama nie mogę się doczekać wraz z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją przygodę z Wodospadami Cienia skończyłam na pierwszej części i po dalsze chyba nie sięgnę. Książka raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam i nie wiem czy sięgać... Wilkołaki i wampiry, to raczej nie moja działka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam całą serię po angielsku i to po prostu ją uwielbiam! Najbardziej chyba podoba mi się to, że mimo tych wszystkich niebezpieczeństw, Kylie, Della i Miranda potrafią znaleźć w święcie coś z czego warto się cieszyć. Na pierwszy rzut oka wygląda to na kolejny "Zmierzch", ale to jest coś zupełnie innego. Naprawdę, polecam :D

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie znam całej serii, więc zanim ta część to na początku muszę zapoznać się ze wcześniejszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii, ale zaciekawiła mnie. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na tą książkę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...