czwartek, 27 listopada 2014

Zapowiedź: Niebezpieczne istoty - Margaret Stohl, Kami Garcia







Autorki: Margaret Stohl & Kami Garcia
Tytuł: Niebezpieczne istoty
Seria: Niebezpieczne istoty #1
Oryginalny tytuł: Dangerous Creatures
Wydawnictwo: Feeria
Data wydania: 3.12.2014
Stron: 320







Spinoff bestsellerowej serii Kronik Obdarzonych, która cieszy się ogromną popularnością na całym świecie, a na podstawie jej pierwszego tomu zatytułowanego Piękne istoty, nakręcono w Warner Bros film, będący kasowym sukcesem.

Ridley to bardzo, bardzo niegrzeczna dziewczynka. Nie można jej ufać, a co gorsza, nie można zaufać też sobie, gdy jest się obok niej. Jej chłopak Link to muzyk rockowy. Razem wyjeżdżają do nowego Jorku, gdzie Link ma nadzieję rozpocząć karierę. Wkrótce okazuje się, że może to być ich ostatnia podróż, bo cena za ich życie jest bardzo wysoka…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czytaliście Piękne istoty? Oglądaliście ekranizację? Co sądzicie na temat i jednego i drugiego?
A jakie jest Wasze zdanie na temat Niebezpiecznych istot? Czekacie? Kupicie? Przeczytacie? :)

Ja nie czytałam jeszcze wcześniejszej, ale z tą z chęcią się zapoznam. Mam nadzieję, że to dzięki niej szybciej sięgnę po Piękne istoty. :)

I jeśli macie jakieś wątpliwości – nie, z tego, co czytałam (a także byłam tego ciekawa) nie musicie znać Kronik Obdarzonych, żeby przeczytać tę książkę, więc możecie śmiało zapoznać się najpierw z najnowszą serią. :)

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze nawet "Pięknych istot", ale mam zamiar w najbliższym czasie to nadrobić. Natomiast do nowej serii mnie jakoś nie ciągnie. Opis i okładka jakoś mnie nie zachęcają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze "Pięknych istot", ale przez skórę czuję, że po lekturze tej powieści bardzo szybko sięgnę także i po tę wymienioną na początku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Piękne istoty", a film ciągle czeka na obejrzenie. Nie wciągnęło mnie to na tyle, by sięgnąć po kolejne części :)

    http://sklep-z-pamiatkami.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie czytałam "Pięknych istot" i jakoś przyznam się szczerze, że mnie do tego nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Piękne istoty" i czytałam i oglądałam. Zachwyciła mnie ta książka i dlatego czekam z niecierpliwością na "Niebezpieczne istoty". ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...