sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie października 2014

Ilość książek przeczytanych: 3
„About a boy” - Nick Hornby
„Ars Dragonia” – Joanna Jodełka (recenzja)
„Zostań, jeśli kochasz” – Gayle Forman

W tym październiku przeczytałam swoją drugą książkę po angielsku, która szła mi znacznie łatwiej od poprzedniej. Już widzę, co robiłam źle i wiem, że przy kolejnych będzie jeszcze lepiej. Ilość tytułów przeczytanych ogólnie, jednak nie powala, ale październik był takim miesiącem, a nie innym. Dość intensywnym, a oprócz tego, zaczęłam Pana Tadeusza i Między teraz a wiecznością, więc też dlatego tak to wygląda. Cieszę się, że wreszcie mogłam zapoznać się z Zostań, jesli kochasz (recenzja na dniach). I szkoda, że pierwsze spotkanie z Joanną Jodełką nie było tak udane, jakbym chciała, ale wszystko jest w recenzji, więc nie będę za bardzo się rozpisywać na jej temat,  bo miała już swoje „5 minut”. Mam nadzieję, że listopad pod względem jakościowym i ilościowym będzie trochę bardziej udany. :)

Ilość stron: 614, co daje dziennie około 20 stron

Najlepsza pozycja: Z wyżej wymienionych jest to na pewno Zostań, jeśli kochasz

Największe rozczarowanie: Ars Dragonia

Ilość opublikowanych recenzji: 4
~ książki: 3
   Oprócz wcześniej podlinkowanej również:
~ filmy: 1

Ilość książek zdobytych: 6



„Proroctwo sióstr” – Michelle Zink (zakup własny)
„Strażniczka bramy” – Michelle Zink (zakup własny)
„Siostra” – Mary Hooper (zakup własny)
„Ukryte” – Kiblerly Derting (zakup własny)
„Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej Polskiej” – Sławomir Koper (zakup własny)
„Zostań, jeśli kochasz” – Gayle Forman (Nasza Księgarnia)

Trudno nie zauważyć, że w tym miesiącu zaszalałam na zakupach. Znowu. W przeciągu dwóch miesięcy. Naprawdę zaskakuję sama siebie, ale nie mogłam oprzeć się promocji w taniejksiążce, gdzie książki kosztują około 10 zł. Cieszę się, że wreszcie zdobyłam powieści Michelle Zink, chociaż żałuję, że trzeci tom był w tym czasie niedostępny. Ukryte i Siostra to tytuły, którym również nie mogłam się oprzeć. A Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej Polskiej kupiłam, dlatego, że w listopadzie prawdopodobnie w mojej miejscowości odbędzie się spotkanie z autorem, więc chciałabym przy okazji jego podpis. A wiem, że tutaj nie zdobędę tej książki za tak śmieszną cenę, jaką jest te 13 zł, więc... dlaczego nie? Zostań, jeśli kochasz zaś jest owocem zawarcia współpracy z wydawnictwem Nasza Księgarnia. :)


Informacje:
1. Rozpoczęłam współpracę z wydawnictwem Nasza Księgarnia, z czego się bardzo cieszę i dziękuję. :)
2. Ostatnio trochę rozpisałam się o statystkach na różnych portalach, a teraz w skrócie powiem, że dziękuję za przekrocznie 200 tysięcy wyświetleń (co nastąpiło 22 października), ponad 55 tysięcy wyświetleń w tym jednym miesiącu i przekroczeniu 400 obserwatorów na Instagramie. Naprawdę nie wiecie, jakie to miłe i choć małe, bardzo cieszy. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1 (8)
Czytam Fantastykę – 1 (11)

15 komentarzy:

  1. Ależ Ci zazdroszczę "Zostań, jeśli kochasz"! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie wyników, współpracy jak i tanich zakupów książkowych :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nie jestem odosobniona w swojej opinii i "Zostań, jeśli kochasz" też Ci się podobało - czekam na Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę na "Zostań jeśli kochasz", zazdroszczę Ci tej książki :)
    Gratuluję statystyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze! Zazdroszczę Zostań jeśli kochasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja w październiku przeczytałam tylko dwie pozycje! Cóż, zdecydowanie był to dla mnie gorszy miesiąc... Mam nadzieję przeczytać i obejrzeć "Zostań, jeśli kochasz".
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lada dzień zabieram się za "Zostań jeśli kochasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnego zaczytanego miesiąca! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dobrych wyników i życzę jeszcze lepszych w listopadzie <3

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rozpoczęcie nowej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy z Naszą Księgarnią :) To nie lada wyczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowej współpracy :-)
    Stosik tak jak mówiłam bardzo apetyczny :D
    Mój październik wypadł zaskakująco dobrze, nie spodziewałam się, że uda mi się przeczytać tyle książek - i to całkiem dobrych książek. Ale to wszystko dzięki wykładom i temu, że na razie nie musiałam się uczyć :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...