środa, 3 września 2014

Podsumowanie sierpnia 2014

Ilość książek przeczytanych: 5
„Kobiety, które zawładnęły Europą” – Jean des Cars (recenzja)
„Dopóki śpiewa słowik” – Antonia Michaelis (recenzja)
„Troje” – Sarah Lotz (recenzja)
„Nomen omen” – Marta Kisiel (recenzja)
„Po drugiej stronie cienia” – Piotr Sender

Ten miesiąc wypadł o wiele lepiej pod względem czytelniczym, a to pewnie z powodu ciekawszych i aż tak nienużących książek. Muszę przyznać, że jakościowo sierpień wypadł naprawdę dobrze, z czego się cieszę i co jest dla mnie najważniejsze. Niestety w roku szkolnym będę miała o wiele mniej czasu na czytanie, bo sporo zabiorą go także lektury. Mam nadzieję jednak, że znajdę go trochę na bardziej interesujące mnie tytuły. :)

Ilość stron: 1908, co daje dziennie 61,5 strony

Najlepsza pozycja: Kobiety, które zawładnęły Europą

Największe rozczarowanie: Na szczęście brak

Ilość opublikowanych recenzji: 6 wyżej podanych oraz Zabłądziłam i Przebudzona o świcie

Ilość książek zdobytych: 5




„Inicjały zbrodni. Agatha Christie” – Sophie Hannah (Literackie)
„Miłość bez scenariusza” – Tina Reber (Business & Culture, Akurat)
„Ostatni dzień lata” – Joyce Maynard (Business & Culture, Muza)
„Jajko z niespodzianką” – Agnieszka Krakowiak-Kondracka (Literackie)
„Billie” – Anna Gavalda (Literackie)



Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 2 (4)
Czytam Fantastykę – 2 (8)

7 komentarzy:

  1. Świetne wyniki! Życzę lepszych w kolejnych miesiącach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona z przeczytanych książek :) Gratuluję :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sam wynik jak u mnie :) Gratuluję! A z nowości ciekawi mnie Billie, czekam na Twoją recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach najlepszą książkę z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki! Udanego września!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! Super, że trafiłaś na książki, które przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...