wtorek, 1 lipca 2014

Podsumowanie czerwca 2014

Ilość książek przeczytanych: 3
„Wszechświat kontra Alex Woods” – Gavin Extence (recenzja)
„How to be an Alien” – George Mikes
„Zaczaruj mnie” – Karolina Frankowska (recenzja)

Myślałam, że w tym miesiącu będzie lepiej, ale niestety nie udało się. Dużo nauki i zaliczeń aż po zakończenie roku szkolnego. Do 15 również nie będę miała tyle czasu na czytanie, co zawsze, bowiem nie ma mnie w domu, a będąc w Anglii raczej myśli się o zwiedzaniu, niż o czytaniu. Ale co jakiś czas, coś tam podczytuję, więc nie jest też tak źle. Co by nie było wreszcie przeczytałam swoją pierwszą książkę po angielsku i choć nie szło mi tak, jak myślałam, to jednak jestem z siebie dumna i dało mi to motywację do intensywniejszej nauki tego języka oraz częstszego czytania w nim. :)

Ilość stron: 794, co daje około 26 stron dziennie

Najlepsza pozycja: Zdecydowanie Wszechświat kontra Alex Woods

Największe rozczarowanie: brak

Ilość opublikowanych recenzji: 2

Ilość książek zdobytych: 5




Zdjęcie nie robione przeze mnie, a na odległość to tak ciężko pokazać o co chodzi, ale coś tam widać :)

„Kobiety, które zawładnęły Europą” – Jean des Cars (Business & Culture, Muza)
„Oszust matrymonialny” – Leszek Szymkowski (wygrana w konkursie Fanbook)
„Co wylądowało w lesie Rendlesham?” – Mateusz Kudrański (Polacy nie gęsi i swoich autorów mają., autor)
„Zabłądziłam” – Agnieszka Olejnik (Literackie)
„Zaczaruj mnie” – Karolina Frankowska (Literackie)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 2 (3)
Czytam Fantastykę – 0 (6)




Tak jak wspominałam, jak na razie recenzji nie będzie zbyt wiele, ale... ale może bylibyście zainteresowani postami z Anglii? Jeśli tak, to postaram się coś ciekawego napisać. :)

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem książki "Zaczaruj mnie", bo skoro zarwałaś dla niej nockę to musi być dobra! A ze stosiku marzą mi się "Kobiety, które zawładnęły Europą". Przyjemnego czytania i zwiedzania! Zazdroszczę Anglii!
    P.S. Pamiętaj o koszulkach klubowych dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod Martę z podobnym apelem :D Pamiętaj o koszulkach :D
      Jestem jak najbardziej za postami z Anglii :) Fajnie by było jakby były codziennie,już nie mogę się doczekać :)
      A ze stosiku mogę Ci ukraść "Kobiety, które zawładnęły Europą" :) To musi być ciekawa lektura
      Udanych wakacji!

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Anglii. W zeszłym roku byłam w Szkocji i zakochałam się w tym państwie.
    Nie przejmuj się swoim wynikiem, mój jest gorszy. Sesja nie oszczędza nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zabłądziłam" jest świetna :) A na "Zaczaruj mnie" właśnie czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie taki sam wynik, w lipcu będzie lepiej :D
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego pobytu za granicą :) A o pobycie w Anglii możesz napisać, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też podsumowanie :) W następnym tygodniu będzie lepiej ;) U mnie też "Zabłądziłam", jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupiłam "Zbłądziłam" ciekawie się zapowiada.
    Świetny stosik

    w-krainie-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłego pobytu w Anglii i masy zwiedzania! A co do czytania pamiętaj, że nawet i 3 książki to dużo i podciągasz średnią krajową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wszyscy mieli pracowity czerwiec... Oby lipiec był dla nas łaskawszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym w przyszłości zobaczyć Anglię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego lipca w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...