wtorek, 10 czerwca 2014

Co mi w duszy gra #4



Maj był bardziej owocnym miesiącem od kwietnia pod względem muzycznym. Z pewnością dlatego, że szukałam, czegoś nowego do mojej playlisty. Prawie wszystkie utwory (oprócz pierwszego) to stare kawałki znalezione przeze mnie dopiero w tamtym miesiącu. :)



Route 94  ft. Jess Glynne- My Love



Kaaze & Michael Feiner - We Will Recover




Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak remix)




Bingo Players - Out of My Mind (Caveat Remix)




Steve Aoki feat. Polina - Come With Me (Deadmeat) (Official Video)




Snap  Rhythm is a Dancer (Timbaland Remix)




Bream & Blinders - You Could Be The One




HouseTwins feat. Courtney Parker & RiskyKidd - Rhythm Is A Dancer




To już ostatni taki stały post w tym miesiącu. Od dzisiaj będą publikowane tylko recenzje lub jakieś informacje (mam jedną w planach, a kto widział zdjęcie na Instagramie ten pewnie się domyśla o co chodzi). Choć muszę przyznać, że jak na razie nie będzie ich dużo, bo zbliża się koniec roku, a więc czas popraw, zaliczeń i sprawdzianów, więc na czytanie jest naprawdę mało. Na szczęście jeszcze tylko tydzień intensywnej nauki, a później pozostaną tylko jakieś pojedyncze prace i będzie można cieszyć się dwumiesięczną wolnością. :) 


Już wkrótce recenzja Wszechświat kontra Alex Woods, na którą już teraz serdecznie zapraszam! :)

6 komentarzy:

  1. Tu akurat zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje klimaty, ale ja mam specyficzny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty :) Piosenki trochę nie w moim stylu, ale zawsze to coś nowego do odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły muzyczny przerywnik ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...