sobota, 10 maja 2014

Co mi w duszy gra #3

W kwietniu raczej nie skupiałam się na poszukiwaniach ciekawych nowości muzycznych. Problemy z komputerem skutecznie mi to uniemożliwiły. Jednak, jak w każdym miesiącu szczególnie upodobałam sobie kilka utworów, których nie mogłam przestać słuchać, a oto one. :)



Infinity Ink -"Infinity"



Zedd ft. Matthew Koma ft. Miriam Bryant - Find You (Flaxo Trap Remix)



Shakira - La La La 



Bream & Blinders - You Could Be The One 



Sultan & Ned Shepard & NERVO & Omarion - Army (Tom Swoon Remix)



Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Tom Swoon Remix)



Przypadło Wam coś do gustu? A może Wy macie jakieś ciekawe utwory, których cały czas słuchaliście w poprzednim miesiącu? Z chęcią się z nimi zapoznam i dziękuję za wszystkie propozycje pod drugim postem z tego cyklu. :)

5 komentarzy:

  1. Niestety nie znam żadnej z tych piosenek. Jednak od Eurowizji nie mogę przestać słuchać "Shine" Sisters Tolmachevy. Nie mogę uwierzyć, że tak zmieniły się od 2007 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się tylko "Find you" i "La la la" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych utworów. Ja wracam do starszych piosenek. Często słucham Franka Sinatry, Stinga i z nowszych jestem wierna muzyce The National. Po za tym słucham dużo muzyki filmowej i klasycznej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha fajne piosenki <3 To prawda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Znałam jedynie kawałek Shakiry - uwielbiam ją. Zawsze przekazuje mi tyle pozytywnej energii, że mogłabym zmieniać świat :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...