wtorek, 1 kwietnia 2014

Podsumowanie marca 2014

Ilość książek przeczytanych: 4
„Sucha sierpniowa trawa” – Anna Jean Mayhew (recenzja)
„Czas Motyli” – Julia Alvarez (recenzja)
„Miasto Nieśmiertelnych” – Sonia Wiśniewska (recenzja)
„Zabójczyni i władca piratów” – Sarah J. Maas

Jak można zauważyć przeczytanych książek jest znacznie mniej niż w poprzednich miesiącach. Jednak mnie to nie dziwi, bowiem marzec był dla mnie okropnym miesiącem, jednym z najgorszych powiedziałabym. Mało czasu na przyjemności z powodu nauki, jak i przygotowań do bierzmowania, które mam właśnie dzisiaj, za kilka godzin. Mam nadzieję, że od jutra wieczora sytuacja ta już się unormuje, bo jeszcze jutro czeka mnie jeden z najgorszych dni tygodnia. Jestem niezwykle zadowolona z zapoznaniem się Suchej sierpniowej trawy i Czasu Motyli, których byłam tak ogromnie ciekawa. Cieszę się także z kolejnego spotkania z Sarah J. Maas i jej Celaeną Sardothien i mam nadzieję na więcej. Recenzja będzie oczywiście za kilka dni.  Żałuję, że tyle czasu zajęło mi czytanie Miasta Nieśmiertelnych. Niestety ten tytuł bardzo mnie zawiódł, bo spodziewałam się, chociaż czegoś dobrego, ale niestety otrzymałam znacznie mniej.

Ilość stron: 1016, czyli dziennie około 33 strony


Najlepsza pozycja: Czas motyli


Największe rozczarowanie: Miasto Nieśmiertelnych


Ilość opublikowanych recenzji:
~ książki: 3
~ filmy: 3


Ilość książek zdobytych: 13


lewy stosik - wygrane, prawy stosik - recenzenckie 


„Miasto Nieśmiertelnych” – Sonia Wiśniewska (Polacy nie gęsi i swoich autorów mają, autorka)
„Piękny kraj” – Alan Averill (wygrana w konkursie u Pauli)
„Taka jak ty” –Maureen Lindley (wygrane na Nakanapie)
„Miłość z jasnego nieba” – Krystyna Mirek (wygrane na Nakanapie)
„Nasze szczęśliwe czasy” – Gong Ji-Young (wygrane na Nakanapie)
„Polskie rekolekcje” – Piotr Kobza (wygrane na Nakanapie)
„Rocznik Kognitywistyczny tom I/2007” (wygrane na Nakanapie)
„Dopóki śpiewa słowik” – Antonia Michaelis (Dreams)
„Ogniste skrzydła” – Karolina Wojtaszek (autorka)
„Tajemnica Niny”- Monika Siuda (recenzyjna)
„Zabójczyni i władca piratów” - Sarah J. Maas (Uroboros)
 „Po drugiej stronie cienia” - Piotr Sender (Uroboros)
„Nomen omen” – Marta Kisiel  (Uroboros)


W tym miesiącu nadeszło do mnie naprawdę wiele tytułów i większości z nich już nie mogę się doczekać. Marzec za te wszystkie trudy chyba odpłacił się chyba kilkoma wygranymi książkami, co niejednokrotnie poprawiło mi humor. Mam nadzieję, że szczęście nie skończyło się z ostatnim dniem poprzedniego miesiąca i że jednak kiedyś jeszcze nadejdzie. W kwietniu możecie spodziewać się różnych recenzji nie zawsze z tego stosika. Będzie, co czytać, ale na szczęście będę miała chyba trochę wolnego, więc raczej narzekanie na brak lektur mi nie straszne. :)
A od razu napiszę, że jeśli jesteście ciekawi, co aktualnie czytam i co aktualnie się u mnie dzieje pod względem książkowym zapraszam na mój profil Instagram, a także jak zawsze na Fan Page Szept Książek. :)

Informacje:
1. Na blogu pojawił się nowy cykl Co mi w duszy gra, który mam nadzieję dodawać 10 dnia każdego miesiąca. :)
2. Zaszły drobne zmiany w zakładce O mnie, blogu i gdzie jestem. :)


Wyzwania:
Za bajkami, za baśniami – 0 (0)
Czar czarownic – 0 (2)
Wielka Brytania & Hiszpania – 0 (3)
Czytam fantastykę – 2 (4)

11 komentarzy:

  1. Ciekawe podsumowanie, i ten stosik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tego, że piszesz, że marzec był kiepski, to wyniki masz całkiem niezłe :) Też zdobyłam w tym miesiącu "Dopóki śpiewa słowik", już jestem w połowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy wiele osób uważa, że marzec był kiepskim miesiącem... Oby kwiecień był dla nas łaskawy ;). Ja przeczytałam tylko jedną książkę od Ciebie, więc nie jesteś sama jeśli chodzi o wyniki czytelnicze ;)
    Ze stosiku bym podkradła "Dopóki śpiewa słowik" ;). Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z bierzmowaniem, choć z całą pewnością już jesteś po :D
    Ciekawi mnie jak ocenisz "Dopóki śpiewa słowik", bo z tego co czytałam, to nie zachwyca..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe stosisko - przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku.
    Stosiska bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w kwietniu.
    Stosiki ciekawe, zazdroszczę "Nomen Omen". "Dopóki śpiewa słowik" też wydaje się ciekawe, ale słyszałam różne opinie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo zazdroszczę stosiku. Wyniki nie takie złe,ale życzę jeszcze lepszych w kwietniu.

    http://wonderlandof-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię patrzeć na stosy książek...ah :) Sama przyjemność! Czasem nawet nie muszą zawierać książek, którymi jestem zainteresowana. Tym razem poczekam na Twoje recenzje, chociaż widzę już kilka tytułów, które myślę, że mogą przypaść mi do gustu :) A "Tajemnicę Niny" nawet mam już zanotowaną :P
    Powodzenia w kwietniu! Oby pod każdym względem był lepszy od marca i dał Ci więcej wytchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku - również udało mi się przeczytać "Suchą sierpniową trawę". Przyjemnej lektury książek ze stosiku. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...