czwartek, 10 kwietnia 2014

Co mi w duszy gra #2

Nadszedł 10 dzień miesiąca, więc czas na jeden z nowych cykli na blogu. Muzyka jest ze mną zawsze. Od dawna dzieliłam się nią z Wami pod niektórymi recenzjami, ale to nie było to, czego chciałam. Nie lubię także, kiedy nagle w tle zaczyna mi coś brzęczeć, w czasie słuchania swojej muzyki, tak, więc pomyślałam o osobnych comiesięcznych postach. Zainteresowani zawsze będą mogli dowiedzieć się, jakież to utwory podbiły moją play listę w poprzednim miesiącu, a ci, których to nie interesuje mogą po prostu tego typu posty omijać szerokim łukiem. Dla każdego coś dobrego, zapraszam. :)



R3hab  NERVO  Ummet Ozcan – Revolution



Example - Kids Again




Milky Chance - Stolen Dance



Disclosure – Latch




Duke Dumont feat. Jax Jones - I Got U




Calvin Harris - Summer



I jak, przypadł Wam jakiś utwór do gustu? Może możecie podzielić się swoimi typami marca w komentarzu? Cały czas szukam coraz to nowszych piosenek, więc z chęcią dowiem się, czego słuchacie. :)



A nowa recenzja ukaże się już w okolicach 12 kwietnia. :)

6 komentarzy:

  1. Ja osobiście znam tylko ''Summer'' i bardzo lubię ten utwór :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę te utwory, aczkolwiek póki co żaden z nich nie podbił mojego serca na tyle, by wciąż wciskać replay. Ale nie odrzucam ich. Wiem, że niektóre piosenki nabierają mocy i piękna po kilku odsłuchaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja prawie na okrągło słucham The National.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Calvina Harrisa :) włączyłam sobie u Ciebie i lecę czytać pozostałe wpisy, na innych blogach w towarzystwie wrzuconej przez Ciebie muzyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziewczęta z Nervo mają genialną piosenkę Hold One :) i fajne remixy tego kawałka :)

    https://www.youtube.com/watch?v=t_agqIHR2wg

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...