sobota, 1 marca 2014

Za bajkami, za baśniami - marzec 2014 i podsumowanie lutego



Podsumowanie lutego według ilości przeczytanych książek


1 książka
Gwen


Gwen gratuluję, a resztę namawiam do mobilizacji, w tym także siebie, bo niestety ja również nic nie przeczytałam. Mam nadzieję, że marzec okaże się bardziej owocny w bajkowe i baśniowe twory. :)

~~~~

Proszę o umieszczanie linków do recenzji w tym poście. Liczy się książka przeczytana tylko w tym miesiącu. Najlepiej według podanego niżej wzoru. :)

Tytuł – Autor
Link do recenzji


~~~~


Uczestnicy wyzwania

1. Maggie Rose Black – Zaczytana w swoim świecie




3. LittleAngel - Keep Calm And Read Books


4. Amelia Grey - Między stronami


5. Pieguska – Książkojady


6. Gwen – MORE THAN WORDS

2 komentarze:

  1. RYWALKI - KIERA CASS
    http://ogrodpelenksiazek.blogspot.com/2014/03/rywalki-kiera-cass.html
    Nie do końca jestem pewna czy będzie pasowała :P Ale jak dla mnie to taka dość mocno zmieniona wersja Kopciuszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tej powieści, więc nie mogę powiedzieć, ale nie jestem do końca przekonana czy można ją zaliczyć do wyzwania, więc niestety jej nie zaliczę. :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...