środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie grudnia 2013

Ilość książek przeczytanych: 5
„Password” – Mirjam Mous (recenzja)
„Nowy drapieżnik” – Zbigniew Zborowski (recenzja)
„Dziedzic wojowników” – Cinda Williams Chima (recenzja)
„Pewnego dnia, w grudniu” – Martyna Ochnik (recenzja)
„Zasupłana historia” – Agnieszka Tyszka (recenzja)

Znaczna większość polskiej literatury, co mnie niezwykle cieszy. Jedna książka związana z Wielką Brytanią, dwie z gatunku fantastyka, tak więc zaliczyłam dwa wyzwania. Jakość przeczytanych pozycji również bardzo dobra, tak więc naprawdę jestem zadowolona z tego miesiąca, tym bardziej, że przeczytałam 5 lektur, co jest dla mnie dobrym wynikiem w roku szkolnym. :)

Ilość stron: 17772

Najlepsza pozycja: Praktycznie cztery pierwsze są na równym poziomie, więc nie będę tutaj pisać wszystkich tytułów. :)

Największe rozczarowanie: Niestety, spodziewałam się czegoś lepszego od ostatniej lektury, jaką jest Zasupłana historia

Ilość opublikowanych recenzji: 5 recenzji książek i jedna filmu – Thor: Mroczny Świat. :)

Ilość książek zdobytych: 1 + 1 z biblioteki



„Infekcja” – Andrzej Wardziak  (od autora)
„Zbrodnia i kara Fiodor Dostojewski (z biblioteki)




+ do tego 5 magazynów od Colorful Media 
English Matters 42/2013 
English Matters 43/2013
Startup Magazine 10/2013
English Matters. Movies – Wydanie specjalne 6/2013
English Matters. Customs & Traditions of Great Britain– Wydanie specjalne 8/2013
English Matters UK inside




I jeszcze oczywiście ulubiony Świat Wiedzy. :D


Informacje:
1. Stworzyłam dwa własne wyzwania, o których można pisałam TUTAJ, zasady zaś znajdziecie kilkając a górne karty Za bajkami, za baśniami i Czar czarownic. :)
2. Dołączyłam do akcji „Polacy nie gęsi i swoich autorów mają”. Zapraszam do zaglądania i obserwowania. :)

Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1  (16)
Czytam fantastykę –  2 (28)


Statystki: W tym miesiącu odwiedziliście mnie aż 4790 razy. Co jest znacznym wzrostem od poprzedniego miesiąca. Zaś przybyło aż 10 obserwatorów i 12 lajków za co bardzo, bardzo dziękuję. :)

10 komentarzy:

  1. O cholera, muszę się wziąć za English Matters, bo leży i zupełnie wyleciało mi z głowy. Gratuluję wyników i powodzenia w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Infekcja" rewelacyjna książka, właśnie ją kończę.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo piękny wynik : ) Ja w tym miesiącu przeczytałam same cienkie książki xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do czarownic na pewno dołączę, już mam książkę. Gratuluję tak dobrego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam z niecierpliwością i już nie mogę się doczekać recenzji. :)

      Usuń
  6. Daj znać, jak nowy Świat Wiedzy :) Ja mam jeszcze kilka wcześniejszych numerów niedoczytanych - niedobra ja :P
    Już się cieszę na Twoje wyzwania - trafiłaś w mój gust czytelniczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie niedobre my, bo ja również mam kilka numerów niedoczytanych. :P
      Jeśli czekasz, to może coś tam o nim naskrobię w weekend. :D

      Bardzo się z tego powodu cieszę. :D

      Usuń
  7. Chyba muszę zacząć pisać podsumowania. Twoje całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...