środa, 11 grudnia 2013

Niespodzianek nadszedł czas

Od paru dni wspominałam na Fan Page’u, że coś dla Was szykuję. Myślałam o tym już od dłuższego czasu, ale jakoś nie miałam konkretnego pomysłu, jak zabrać się za to wszystko w kwestii wizualnej i technicznej. Niedawno w mojej główce, co nieco się rozjaśniło i postanowiłam spróbować. Mam nadzieję, że moje dziwne pomysły Wam się spodobają. A co to jest? Już wyjaśniam!


Zauważyliście nowe karty u góry? Tak to te dziwne nazwy Czar Czarownic i Za bajkami, za baśniami… O co w nich chodzi? To dwa nowe wyzwania wymyślone przeze mnie. Baśnie uwielbiam od zawsze, a ostatnio w literaturze coraz więcej nawiązań do baśni i bajek. Natchnęło mnie to właśnie do zorganizowania wyzwania czytelniczego, tak aby każdy zainteresowany miał jakąś motywację do dowiadywania się o nowych powieściach tego typu, a także czytaniu ich. Drugie zaś dotyczy tematu, którym interesuję się już od dawien dawna, czyli nic innego jak wiedźmy, czarownice i magia. W fikcji literackiej, a jeszcze bardziej w literaturze faktu. Tutaj łatwiej o lektury nawiązujące do tego tematu. W wyzwaniach tych nie ma ograniczeń gatunkowych, zaliczam każdy związany z danym zagadnieniem. Zasady znajdziecie na poszczególnych stronach. Banery nie są może specjalnie świetne, ale jak na mnie i mojego tytułu mistrza Painta, chyba nie wyszło tak źle i muszę przyznać, że podobają mi się. Pocieszam się myślą, że zawsze mogło być gorzej. :D













Mam nadzieję, że niespodzianka Wam się podoba i że zainteresują Was moje wyzwania. :)


Obiecuję, że w najbliższym czasie czekają Was tylko recenzje. :)


Dodatkowa informacja: jak można również zauważyć od dzisiaj będę podpisywać się Maggie Rose Black. Zmiana, o której też już wcześniej myślałam i wreszcie się odważyłam. :)

8 komentarzy:

  1. Ekhm, a kto wyciągnął do Ciebie pomocną dłoń, wyraził swoją jakże cenną opinię oraz dodawał otuchy w momencie tworzenia tych oto banerów? No kto? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taka tam Gwen z Dolin. Ale cóż, nie miała innego wyjścia... :D

      Usuń
  2. I są nareszcie te wyczekiwane pomysły :-) Możesz od razu dopisać mą nędzną osóbkę, jako uczestnika obu wyzwań :) Bardzo chętnie się z nimi zmierzę, zabawy będzie sporo, a i u siebie coś o nich wspomnę, jak tylko znajdę chwilkę, żeby (w końcu!) napisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwania :D Z miłą chęcią się zapisuję

    Sorka za spam, ale zapraszam także do zajrzenia do wyzwań, które proponuję na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy książki przeczytane wcześniej też dopisujesz czy tylko te od momentu przystąpienia do wyzwania? :P No wiesz, chodzi mi o Cinder i Scarlet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tylko te przeczytane w danym miesiącu. Nie dopisuję tych przeczytanych wcześniej, bo wyzwania jeszcze nie było. :P

      Usuń
  5. Ciekawe wyzwania na początek nowego roku, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...