piątek, 22 listopada 2013

Stos na chłodne listopadowe wieczory

Choć same stosy rzadko dodaję, to jednak tym razem postanowiłam zrobić wyjątek, tym bardziej, że chyba stosik w podsumowaniu będzie wyglądał trochę inaczej, ale to się dopiero okaże po przyjściu paczki, a ta nie wiem, kiedy do mnie przybędzie. Jak już wspominałam na Fan Page’u zaczynam zakupowy odwyk. Choć nie kupuję nie wiadomo jak dużo w porównaniu z innymi, to jednak na mnie jest to naprawdę sporo, a w ostatnich dwóch miesiącach w ogóle się rozbestwiłam i nie mogę opanować. To Piąta Fala kusiła mnie promocją, to zaraz Czas Żniw, a teraz promocja Znaku.com 4 za 2. I tak z tej ostatniej skorzystałam pod warunkiem kilkumiesięcznego odwyku. Tak, więc do Pyrkonu 2014 mam kategoryczny zakaz kupowania jakichkolwiek powieści. Jeszcze nie wiem czy się na nim pojawię, ale taka data była akurat na moją zakupową przerwę. A teraz czas na stos, z którego jestem niesamowicie dumna. :D


„Syrena” Tricia Rayburn (Publicat)
„W otchłani” Beth Revis (Publicat)
„Wieczna księżniczka” Philippa Gregory (Publicat)
„MISSja Survival” Libba Bray (Publicat)
„Czas Żniw” – Samantha Shannon (kupiona)
„Poradnik pozytywnego myślenia” – Matthiew Quick (kupiona)
„Niezbędnik obserwatorów gwiazd” – Matthiew Quick (kupiona)
„Dziedzictwo” – C.J. Daugherty (kupiona)
„Sekret Julii” – Tahereh Mafi (kupiona)




A do tego jeszcze dzisiejszy zakup Świat wiedzy, który skusił mnie ciekawymi artykułami Jak nauczyć się kontrolować sny i jak rozwinąć przez to swoje zdolności oraz Manipulacja 13 eksperymentów. Jak można łatwo tobą sterować.


Czytaliście, którąś z wyżej wymienionych książek? Coś możecie o nich powiedzieć? Recenzje powieści od Publicatu na pewno będą wcześniej, ale przeczytanie, choć kilku z ostatnio kupionych książek planuję na ferie. Tfu! Nie planuję, ale chciałabym. Wolę nic nie planować, bo czynność ta mi nie wychodzi, co już zauważyłam po październiku i listopadzie, gdzie ten pierwszy miesiąc był „zaplanowany” a listopad nie. Szczerze? Już nie mogę się doczekać i najchętniej zostałabym przez kolejne miesiące w domu i czytała, czytała, czytała. :D



Na dniach nowa recenzja, a na początek weekendu piosenka. :)

45 komentarzy:

  1. Ojej.. Jakbym mogła zabrałabym wszystkie książki :) Zazdroszczę i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Brother! Moje słoneczko! <3 :D
    W każdym razie - witam! Przepiękny stos! Już teraz życzę miłego czytania. :) "Poradnik..." mam, aczkolwiek strasznie pragnę nabyć "Niezbędnik..." :) "Dziedzictwo" już za mną, teraz pozostaje mi wyczekiwać lutego 2014 i trzeciej części! "Sekret Julii" bardzo, bardzo, bardzo chętnie bym ci podebrała po cudnym "Dotyku..." O_O "Czas Żniw" MAM, MAM, MAM I JA! :D Grzecznie czeka na półce, aż Sherry będzie mieć dość czasu by wziąć się za czytanie ^^ "MISSję survival" czytałam z biblioteki i była bardzo przyjemna. Mam nadzieję, że równiez i tobie przypadnie do gustu. Co prawda w środku tomu się załamałam, ale na szczęście ostatnie kilka rozdziałów mnie nie zawiodło. :) "Syrenę" i "W otchłani" (szczególnie to drugie) strasznie chcę przeczytać! Z tego co widziałam, książki zbierają niezłe opinie, więc wyczekuję spotkania z tymi pozycjami. :) A na "Wieczną Księżną" będę polować w bibliotece! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wieczna księżniczka" wygląda na długą i wyczerpującą lekturę. Z przyjemnością przeczytam Twoją opinię o tej pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać jest nawet trochę większego formatu niż pozostałe książki, więc jest pewnie jeszcze dłuższa z czego bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać. :)

      Usuń
  4. Ukradłabym wszystkie książki, a szczególnie "W otchłani" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik : )
    Życzę miłej lekturki ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat wiedzy faktycznie prezentuje ciekawe artykuły ;) A ze stosiku to podebrałabym chyba tylko W otchłani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabrałabym Ci "Wieczną księżniczkę", zwłaszcza że prawie się skusiłam na promocję w Księgarni Nova :-)
    Fajnie wiedzieć, że jest nowy Świat Wiedzy :-) Zakupiłam ostatnio dodatek historyczny, ale patrząc, że i ten numer jest ciekawy, to pewnie wkrótce się u mnie znajdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta piosenka kojarzy mi się z Damonem :D To wszystko przez to "Hey brother" :D

      Usuń
    2. Właśnie mojej koleżance, która mi wysłała tę piosenkę, również się kojarzy ta piosenka z TVD, a mi nie wiem czemu kojarzy się z krasnoludami z "Hobbita". :D

      Usuń
    3. Może dlatego, że oni byli w braterskiej komitywie i śpiewali zawsze niskimi głosami :D

      Usuń
  8. Zazdroszczę Ci tych wszystkich wspaniałych książeczek! *.*
    Miłej lektury i pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik :) Zazdroszczę "Czasu żniw". Uwielbiam historie z zombie, więc bardzo kusi mnie ta książka :) Czytałam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", bardzo dobra książka. Na półce zaś czeka na mnie "W otchłani" ^^
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może Ci zabraknąć listopadowych wieczorów na te wszystkie książki ;D "Poradnik pozytywnego myślenia" sama niedawno kupiłam, a zazdroszczę "W otchłani".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starczyć, na pewno nie starczy, ale sama myśl i patrzenie na nie rozgrzewa. :D
      W takim razie czekam na Twoją recenzję „Poradnika pozytywnego myślenia”, bo pewnie przeczytasz go wcześniej niż ja. :D

      Usuń
  11. ,,Piątą falę"mam już na półce. Z Twojego stosiku najbardziej zaciekawił mnie... ,,Świat Wiedzy":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka które chciałabym przeczytać. Zazdroszczę. :)
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności! Przyjemnej lektury życzę zarówno książek jak i magazynu. Jestem ciekawa jak Ci się spodoba "Czas żniw" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście na sam początek proponuję przeczytać książki z Otwarte i oczywiście koniecznie Czas żniw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety akurat te powieści mam "zaplanowane" na luty. :(

      Usuń
  15. Ileż tu cudowności!;) Poradnik i Niezbędnik planuję sobie zamówić w prezencie mikołajkowo-świątecznym, bo jestem naprawdę bardzo ciekawa. ,,Sekret Julii" też czeka u mnie na półce i zanosi się, że niestety jeszcze trochę poczeka. ,,W otchłani" zaczęłam w wakacje, ale do tej pory jakoś nie udało mi się skończyć. ,,Czasu żniw" i ,,Wiecznej księżniczki" zazdroszczę:)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Czekam na recenzje "Czasu Żniw" oraz powieści Quicka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały stosik bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam "Dziedzictwo". Ogółem bardzo lubię sagę "Wybrani". Pozostałych tytułów BARDZO zazdroszczę.
    Życzę przyjemnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sekret Julii!!! Dziedzictwo!!! Też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bym chciała mieć Niezbędnik! Znaczy, dobra, nie jakoś mega strasznie, ale ogólnie. No i ten artykuł "Jak łatwo tobą sterować" - doszłam do wniosku, że ja tego nie muszę czytać, ja wiem, jak ludzie mną sterują, a w dodatku, ja nic na to nie poradzę. Jak powiesz, że uwielbiasz Tolkiena, albo Benedicta, albo Johnnego Deppa (ale nie ma tak łatwo, musisz obejrzeć chociaż znaczną część jego filmów - jeśli kochasz go tylko za wygląd, to zapomnij :p), albo Astrid Lindgren, albo Tove Jansson, albo Robert Downey Jr, albo Jude Law... Ale nie, będę cicho, nie powiem wam wszystkich, nikt nie będzie mnie tu podchodził i manipulował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go bardziej ze względu na artykuł o świadomych snach, ale ten drugi też może być ciekawy. :D
      A co do drugiego: Tolkiena dopiero poznaję, ale „Hobbit” był niesamowity, więc pozostaje tyko kwestią czasu, kiedy zabiorę się za resztę jego książek.
      Deep mnie jakoś szczególnie nie pociąga, za to inaczej się ma sprawa z Robertem Downey’em Jr. :D Astrid swego czasu czytałam, jednak dawno sobie jej nie przypominałam. :c
      Podałabyś dalej to może bym coś jeszcze znalazła. :D

      Usuń
    2. Bo to jest tak - Roberta nie da się nie kochać. Niezależnie czy gra w Iron Manie, czy Chaplinie, czy Sherlocku. :D
      Dalej? Koleżanka mnie oświeciła, wymieniając ładnisia z Gwiezdnych Wojen (a kto tam wie, jak on się nazywa... ten drugi to Macgregor, ale ten ładniejszy i młodszy?!), Tima Burtona, Sherlocka Holmesa, Władcę Pierścieni (oglądam właśnie!), Iron Mana (chociaż to się samo przez się rozumie), piosenki świąteczne wszelkie, van Gogha, Catrin Welz-Stein, Jane Eyre, pana Darcy'ego (w wersji BBC i tej amerykańskiej z 2005 - obydwie lubię), ostatniego Jamesa Bonda, Lokiego, Ikera Casillasa, Thomasa Morgensterna, Pelego, Pepe, reprezentację Brazylii, House'a, bieg panczenistek po brązowy medal na IO (jedyna chwila, kiedy płaczę rzewnymi łzami...ale ciiii), Gandalfa, księżyc...
      ale co, chcesz mną manipulować?! uważaj, ja wiem, że uwielbiasz Damona i nie zawaham się go użyć!

      Usuń
    3. No ja go tylko widziałam Iron Manie i Avengers. :D
      Z tej całej listy to tylko Iker Casillas i księżyc. A Pepe to już inna historia. Może go nie kocham, ale mam do niego sentyment. :D
      A jeszcze jedno... nie zapomniałaś o siatkówce? :o

      Ja Tobą? Nigdy! Jakbym mogła to Tobie zrobić po tym jak udostępniasz mi swoją piwnicę. :D
      A Damona zostaw w spokoju. :c

      Usuń
    4. No właśnie tak zastanawiałam się nad siatkówką, ale wyszło, że jeśli wymieniać pojedynczo, to do tych ukochanych łapią się jedynie oczy Michała Winiarskiego i Dante. No i w ogóle cała reprezentacja Brazylii. Zresztą, ta futbolowa również. :D i ich trener <3

      Usuń
    5. Nie no trzeba przyznać, że Michał Winiarski ma piękne oczy, ale wolę Bartmana. :D
      A co do reprezentacji do wiesz... w moim sercu jest Anglia i Hiszpania. :D

      Usuń
  21. Świetne zdobycze. :) Ja już od jakiegoś czasu rzadko kupuję książki, bo i tak jakoś nie mam kiedy ich czytać. Poza tym od czego jest biblioteka? Jak na razie będę raczej korzystać z jej zasobów. Stąd czytałam "Syrenę", całkiem przyjemna lektura. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobycze :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam "Syrenę"- polecam. a na półce czeka "Sekret Julii" ;)
    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic z tego jeszcze nie czytałam, ale "W otchłani" i "Syrenę" mam zaplanowane kupić. "Sekret Julii" nabyłam wczoraj w Empiku i nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę. Mam podobnie, jeśli chodzi o zakupy i planowanie czytania. Połowa z moich stosików zwykle się rozsypuje lub przekłada na kolejny miesiąc. Ostatnio wpadam w nałóg kupowania, ale do świąt od dziś się powstrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudeńka! Pragnę "W otchłani" i "Dziedzictwa" <3 Natomiast "Sekret Julii"pokochałam, wprost cudowna książka. A co do odwyku również mi by się przydał, bo na półkach tyle nieprzeczytanych pozycji, a ja wciąż wypożyczam kolejne z biblioteki, zamawiam od wydawnictw i kupuję. Ostatnio patrząc na przepełnione książkami półki, zrozumiałam, że nigdy nie wyjdę na czysto...

    OdpowiedzUsuń
  26. "Czas żniw" mam już za sobą i jest to ciekawa oraz wciągająca lektura. Zazdroszczę "W otchłani" oraz życzę wytrzymania w postanowieniu a także miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam "Dziedzictwo" i polecam, czytałam "Sekret Julii" - też fajny, ale gorszy niż pierwszy tom, za to bardzo zazdroszczę "Poradnika.." i "nięzbędnika..." :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj oj, "MISSja survival", "Syrena", "Niezbędnik gwiazd" i "Poradnik pozytywnego myślenia" to książki, które bardzo chciałabym przeczytać i mam nadzieję, że to marzenie się spełni. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stosik! Podkradłabym prawie wszystko! Jedną z książek właśnie czytam, na drugą czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam obecnie Czas żniw i jestem meeeeega zadowolona :D
    Widzę również Świat wiedzy.. czasami czytuję, ale jednak wolę te bardziej naukowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć! Naprawdę świetny stosik :) "W otchłani" czytałem i jest to jedna z moich ulubionych książek :D Druga część była nawet lepsza ;3 Miłego czytania życzę i pozdrawiam, Avenix

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na Twoją recenzję "Niezbędnika..." i "Poradnika..." :) Mam nadzieję, że szybko się za nie zabierzesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnej z powyższych książek nie czytałam, ale jestem ciekawa "Poradnika..." i "Niezbędnika..." ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzy od góry, ach, zazdroszczę bardzo! <3 Też mi się podoba ta piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...