piątek, 1 listopada 2013

Podsumowanie października 2013

Ilość książek przeczytanych: 2
„Ogień” - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren (recenzja)
„Krzyk” – Jordi Sierra i Fabra (recenzja)

Cieszę się, że przeczytałam Ogień, którego niecierpliwe oczekiwałam. I  jestem bardzo zadowolona, że nie zawiodłam się na tym duecie. Krzyk również mnie zaciekawił swoim opisem, jednak to zupełnie inna „bajka”.

Ilość stron:  956 w przybliżeniu 31 stron dziennie

Najlepsza pozycja: Ogień bez dwóch zdań

Największe rozczarowanie: brak

Ilość opublikowanych recenzji: 2

Ilość książek zdobytych:2

„Piąta fala” – Rick Yancey (kupiona)
„Dżuma” – Albert Camus (wypożyczona z biblioteki)




Informacje:
1. 7 października zmieniłam wygląd bloga, który właśnie możecie „podziwiać”. Więcej o tym pisałam TUTAJ.
2. Z nudów, a raczej z wymyślania sobie wielu innych zadań, żeby nie odrabiać prac domowych założyłam Tumbrla. Głównie będą tam cytaty z książek i filmów, ale może z czasem poszerzy się rodzaj postów, o coś innego. Jak na razie zapoznaję się z tym portalem. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam TUTAJ. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1  (15)
Na tropie Agathy – 0
Czytam fantastykę –  1 (23)
Nie tylko literatura piękna – 0

Statystki: W tym miesiącu odwiedziliście mnie 3820 razy oraz przybyło 13 obserwatorów. Dziękuję bardzo za wszystko pomimo mojej małej aktywności na blogu.




A co z listopadem?...
Nic nie piszę, nic nie obiecuję, bo znowu nie wyjdzie. Myślałam, że w październiku będzie lepiej, ale się myliłam, dlatego nic już nie piszę. Będzie, co będzie. :)




A to piosenka, która dzięki mojej dobrej koleżance od wczoraj cały czas leci z moich głośników :)

19 komentarzy:

  1. 2 książki i 956 stron? To niezłe grubaski musiały być :p
    powodzenia w listopadzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż takie grubaski. :P
      Ogień ma 696 stron, a Krzyk 260. :P

      Usuń
  2. Jakże mnie ta 'Piąta fala' niesamowicie kusi :) Jestem ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi się uda to może w ferie ją przeczytam i coś o niej napiszę. :)

      Usuń
  3. U mnie też październik słabo, bo tylko 3 książki. Życzę Tobie i sobie, żeby listopad był lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się za "Ogniem" rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często tak bywa, że bardzo się chce, ale to i tak nie wychodzi. Dlatego uważam, że nie ma co pisać, tworzyć na siłę, bo efekty będą marne. Z październikiem u mnie było podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilość stron bardzo dobra, również obie zdobyte pozycje są zacne :) Powodzenia w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za październik! ,,Dżuma" jest jedną z lepszych książek, jakie kiedykolwiek przeczytałam, a ,,Piątą falę" mam na półce, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w październiku 6 książek, więc nie tragicznie. Mam nadzieję, że listopad będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zabrać się za "Ogień" :)
    "Piąta fala" jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio jedyne ksiazki po ktore siegam to do nauki jezyka... i teraz probuje po francusku przeczytac ksiazke... z zakreslaczem i slownikiem nie idzie tak latwo

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę, żeby każdy kolejny miesiąc był lepszy od poprzednich :)
    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu - informacje u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje, zaś ilość stron... niezłe tomisko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawiązując do piosenki - Dada kojarzy mi się z dwiema rzeczami - z pieluchami oraz z osobnikiem, który czasem zagląda do Przystani :D
    Życzę Ci, żebyś miała w listopadzie więcej czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, mnie również się kojarzy z tymi dwoma rzeczami, a raczej z jedną rzeczą i jednym osobnikiem. :D

      Usuń
  14. Dzume miałam w technikum jak lekturę i bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzjenadine.blogspot.com/?m=1 zapraszam do mnie

      Usuń
  15. Gratuluję wyników i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...