wtorek, 1 października 2013

Podsumowanie września 2013

Ilość książek przeczytanych: 2
„Studnia wieczności” – Libba Bray (recenzja)
„Król Edyp” – Sofokles

Jak można zauważyć wynik nie zachwyca. Niestety nowa szkoła, dużo nauki zrobiły to, co zrobiły, a jestem pewna, że będzie jej jeszcze więcej, co już widać. Postaram się jednak temu zaradzić i czytać więcej, bo sama widzę, że tracę czas, na jakieś niepotrzebne rzeczy, które mogłabym robić, kiedy indziej, kiedy nie mogę, np. już uczyć się i czytać. Cieszę się, że mogłam zapoznać się z zakończeniem mojej ukochanej trylogii i że poznałam tak ciekawą lekturę Sofoklesa.

Ilość stron: 825, co daje na dzień około 28 stron.

Najlepsza pozycja: „Studnia wieczności”

Największe rozczarowanie: Brak

Ilość opublikowanych recenzji: 1


Ilość książek zdobytych: 14 (2 kupione, 12 recenzenckich) + 2 wypożyczone



„Ogień” – Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren (Czarna Owca)
„Makbet” – William Szekspir (kupiona, lektura)
 „Król Edyp” – Sofokles (kupiona, lektura)
„Przez bezmiar nocy” – Veronica Rossi (Fan Page MoonDrive)
„Umrzeć w deszczu”  - Aleksander Sowa (autor)
„Pretty Little Liars. Zepsute” – Sara Shepard (wypożyczona)
„Pretty Little Liars. Zabójcze” – Sara Shepard (wypożyczona)
„Magiczna gondola” – Eva Völler (Egmont)
„Król złodziei” – Cornelia Funke (Egmont)
„Złoty most” – Eva Völler (Egmont)
„Zasupłana historia” – Agnieszka Tyszka (Egmont)
„Błękitny zamek” – Lucy Maud Montgomery  (Egmont)
„Alchemia miłości” – Eve Edwards (Egmont)
„3 Anny w kapeluszach” – Edyta Tyszkiewicz  (Sztukater)
„Wspomnienia wampira. Przeznaczenie” – Joanna Norowska (Sztukater)
„Krzyk” – Jordi Sierra i Fabra (Sztukater)

Dużo tego, oj dużo, więc książek mam już chyba do końca roku. Z tego też powodu w przyszłych miesiącach stosiki mogą się już nie pojawić. ;)
„Ogień” aktualnie czytam i mam nadzieję, że go skończę do końca tygodnia, ale jak będzie tego nie wiem, bo szykuje się wizyta mojej cioci i mojego wujka, czyli tego czasu na czytanie będzie mniej. Po tym nadejdzie czas na „Przez bezmiar nocy”, a później na książki od portalu Sztukater, o których wcześniej nie słyszałam, ale jestem ich bardzo ciekawa. A później to już tylko niespodzianki i to, na co akurat w danym momencie będę miała ochotę. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować moje plany i nie będziecie musieli tak długo czekać na recenzje. :)
Widoczny obok „English Matters” jest z biblioteki szkolnej. Tyle się o nim naczytałam, więc gdy tylko zobaczyłam go na półce, od razu go wypożyczyłam. :)


Informacje:
1. Zmieniona nazwa jednej z etykiet z „Wielka Brytania w tle” na „UK w tle”. Miałam pewne problemy z blogspotem, bo etykiety są według niego za długie, choć wcześniej takowych problemów nie miałam, więc postanowiłam zmienić nazwę. Co najdziwniejsze po tym nie miałam żadnych problemów z dodaniem posta. No cóż… Małoistotna informacja, ale może kogoś ona zainteresuje. :)

Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1  (14)
Na tropie Agathy – 0
Czytam fantastykę – 1 (22)
Nie tylko literatura piękna – 0


Statystki: W tym miesiącu odwiedziliście „Zaczytaną w swoim świecie” 4282, dołączyło 6 obserwatorów, jak i 22 lajkujących Fan Page. Dziękuję, że nadal ze mną jesteście. :)



A co z październikiem?...
Chyba już o wszystkich planach powiedziałam przy okazji stosiku. Więcej czasu na czytanie, a mniej na tzw. pierdoły. :)

21 komentarzy:

  1. "Makbeta" (dla własnej przyjemności :P )i "Króla Edypa" (lektura) czytałam. A za "Przez bezmiar nocy" i "Magiczną gondole" chętnie bym się zabrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesuje mnie kilka tytułów. Powodzenia w szkole życzę i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. No stosik ogromny, a w takim tempie to rzeczywiście starczy na długo :D u mnie też wrzesień słaby, a październik pewnie będzie jeszcze gorszy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Same świetne tytuły, zazdroszczę! Powodzenia w czytaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podrzucam link do mojej opinii o książce pani Tyszkiewicz skoro jeszcze nic o niej nie słyszałaś :)
    http://catalinka.blogspot.com/2012/12/edyta-tyszkiewicz-3-anny-w-kapeluszach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu zdarzają się gorsze miesiące. Październik będzie lepszy!:)
    A stosik wprost przepiękny! PLL (muszę iść do biblioteki i upolować kolejne części, bo się stęskniłam:) ), Przez bezmiar nocy, Złoty most, Błękitny zamek - ach! Zazdroszczę strasznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Króla Edypa" też niedawno czytałam, całkiem niezła lektura jak na początek. ;) U mnie przez wrzesień był okres ochronny dla pierwszaków i nie pytali, ale mimo to nie przeczytałam wiele więcej. A ze stosiku czytałam "Błękitny zamek" i bardzo miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w szkole! Początki są zawsze najtrudniejsze więc potem może być już tylko lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby w następnym miesiącu było lepiej! Widzę kilka interesujących lektur w stosiku, więc niecierpliwie czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Makbet" jak na lekturę, całkiem przyjemny, warto przeczytać :) "Ogień" jeszcze nie czytałam, niedługo zacznę swoją przygodę i z nim. Chętnie przeczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej lektury, a masz fajna pozycje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szkole! a stosik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O o o o Ogień! Ale tomiszcze, prawda? Nie mogę się doczekać wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku, piękne stosisko!
    A do Edypa eM nigdy nic nie miała, całkiem fajnie się jej go czytało!

    OdpowiedzUsuń
  16. Edyp był nuuuudny!!! Chociaż dobra, nie powinnam się wypowiadać, przeczytałam jedynie trzy pierwsze strony. Biedni byli ci Grecy słuchający zawodzącego chóru...
    Za to Makbeta sobie czytam, żeby nie było niemiło pod koniec, w końcu Szekspir to Szekspir.

    Jednak: ty masz Króla Złodziei!!! Ja też chcę! Tak bardzo, bardzo! Od dawna czaję się na tę książkę. No i poza tym masz Błękitny zamek - przeczytać musisz szybko i ma ci się spodobać. :D Albo nie, to będziemy sobie dyskutować.:D

    Trzymaj się w tej szkole (ja już nic w swojej nie ogarniam i się nie wyrabiam...).

    OdpowiedzUsuń
  17. @Catalinka - Właśnie była to jedna z niewielu recenzji, którą przeczytałam przed wybraniem tej powieści. :)

    @Agnieszka D. - Oj tomiszcze, tomiszcze. Jestem ciekawa ile stron będzie miał "Klucz". :D

    @Mery - Ten cały Edyp nie był wcale nie był taki zły. Czytałam o wiele, wiele gorsze lektury, a ta była nawet bardzo znośna. :D
    "Makbeta" mam dopiero na koniec lutego, więc trochę sobie poczeka. W tym miesiącu za to będę miała "Dżumę".
    Mam nadzieję, że obie pozycje mi się spodobają. A jak będzie? O tym przekonamy się w najbliższych tygodniach. :D
    Aż tak źle? U mnie jak na razie nawet, nawet znośnie, choć i tak już po miesiącu mam dosyć szkoły i ledwo wyrabiam, chociaż wiem, że to dopiero początek i tak naprawdę najgorsze jeszcze przede mną. Trzymaj się również. Będzie dobrze. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa Twojej oceny "Złotego mostu" :) I bardzo chętnie pomogłabym Ci w czytaniu reszty tego pięknego stosu :)
    Za Tobą dopiero miesiąc szkoły. Już niedługo przyzwyczaisz się do licealnego trybu nauki i tak sobie wszystko zorganizujesz, że czas na czytanie zawsze będzie :) Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie jak zobaczyłam twój stosik to sobie pomyślałam: "kiedy znajdziesz na to czas". Ale widzę, że to długofalowe plany do końca roku więc życzę powodzenia i miłego czytania. Ja nie potrafię robić takich dalekich planów czytelniczych bo zawsze po drodze możne się trafić coś nowego i ciekawego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...