środa, 14 sierpnia 2013

Zapowiedź: Wszechświaty - Leonardo Patrignani





Tytuł: Wszechświaty
Autor: Leonardo Patrignani (strona autora
Seria: Wszechświaty #1
Ilość stron: 272
Oprawa: miękka + obwoluta
Tłumaczenie: Bożena Topolska
ISBN: 978-83-63579-29-6
Format: 148 x 215
Data wydania: 20.08.2013




Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.
Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.

– ALEX, DLACZEGO NIE PRZYSZEDŁEŚ? PROSZĘ CIĘ, NIE MÓW MI, ŻE NIE ISTNIEJESZ.
– JENNY, JESTEM NA MOLO. JESTEM TUTAJ!
– JA TAKŻE, DOKŁADNIE TAM, GDZIE TY MÓWISZ, ŻE JESTEŚ.








LEONARDO PATRIGNANI, urodził się w Moncalieri w roku 1980. Kompozytor, aktor dubbingujący i lektor zafascynowany powieściami Stephena Kinga; opowiadania zaczął pisać, kiedy miał sześć lat. Multiversum jest jego debiutem. 







~~~~~~
Jest to jedna z moich najbardziej wyczekiwanych wakacyjnych premier. Piękna i urzekająca okładka oraz niezwykle ciekawy opis sprawiają, że koniecznie muszę tę książkę przeczytać. Zapowiada się naprawdę interesująco. A Wy, co sądzicie zapowiadanym tytule? Zainteresował Was? :)

12 komentarzy:

  1. Interesuje mnie ta książka, owszem, ale kupić nie kupię. Jak kiedyś będzie w bibliotece, to chętnie ją przeczytam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ją przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujące muszą być rozmowy między światami ;)
    Czekam na tę pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce, aczkolwiek zapowiada się doskonale. Chętnie kupie i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wszyscy piszą o Wszechświatach :) ja już nie mogę się doczekać premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się, że to będzie kolejne rozczarowanie od wydawnictwa Dreams...

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no! Opis bardzo obiecujący!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tak :) Słyszałam o niej tylko od recenzentów, jednak nie sprawdzałam, co to za cudo :) Znając Ciebie, prędzej czy później ją dorwiesz, więc będę czekać na recenzję. Mam nadzieję, że i w moje łapki wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Martyna Mosley - Poczekamy, przeczytamy, zobaczymy. Ja jak na razie zaczynam poznawać książki tego wydawnictwa, więc nic nie mogę powiedzieć. :)

    @LittleAngel - A żebyś wiedziała. Właśnie czekam na przesyłkę, a znając moje szczęście i patrząc na godzinę dostanę ją dopiero w przyszłym tygodniu, czyli jak mnie już nie będzie. Ale jak tylko przyjadę na pewno się za nią zabiorę, bo jestem jej strasznie ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się do konkursu, gdzie można wygrać tą książkę. Jeśli nie wygram, nie kupię jej, ale jak kiedyś pojawi się w bibliotece to na pewno po nią sięgnę :)

    Zapraszam do mnie :
    http://peoplelikebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra książka, naprawdę warto po nią sięgnąć. Ja z niecierpliwością czekam na drugi tom.
    Pozdrawiam
    Ebooki4u

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...