czwartek, 1 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca 2013


Ilość książek przeczytanych: 7
„Okularnica” – Elżbieta Wojnarowska (recenzja)
„Saga Księżycowa. Cinder” – Marissa Meyer (recenzja)
„Saga Księżycowa. Scarlet” – Marissa Meyer (recenzja)
„Hotel Zaświat” – Przemysław Borkowski (recenzja)
„Sevile. Magia i miłość” – Marta Dąbkowska (recenzja)
„Podwieczność” – Brodi Ashton (recenzja)
„Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć” – K.A.S. Quinn

Już na pierwszy rzut widać, że są wakacje, bo jak na razie jest to największy wynik książek przeczytanych w tym roku. Nie są to może astronomiczne sumy piętnastu czy dwudziestu przeczytanych lektur, ale ja nie narzekam. Mam nadzieję, że równie dobrze będzie w sierpniu. Z jakością już jest troszkę gorzej, ponieważ przeczytałam jedną z najgorszych książek, a jest nią „Hotel Zaświat”. Jak już pisałam w recenzji dawno nie czytałam tak słabej pozycji z własnej woli. Za to reszta była o wiele lepsza z czego bardzo się cieszę. Zapoznałam się z tak wychwalaną „Sagą Księżycową”, a także z książką jednej z recenzentek. Jak widać w tym miesiącu nie obyło się właśnie bez literatury polskiej z czego jestem zadowolona. Znalazło się miejsce również dla współczesnych wersji baśni i mitologii i na pewno nie zakończę na nich swojej przygody z tego typu powieściami. :)


Ilość stron: 2468, co daje dziennie około 80 stron.

Najlepsza pozycja: „Saga Księżycowa. Cinder”, „Saga Księżycowa. Scarlet”

Największe rozczarowanie: „Hotel Zaświat”, dawno nie czytałam tak słabej książki

Ilość opublikowanych recenzji: 7, sześć z tego miesiąca, a jedna książki przeczytanej jeszcze w czerwcu („Mali książęta”)

Ilość książek zdobytych: 8

„Hotel Zaświat” – Przemysław Borkowski (Sztukater)
„Okularnica” - Elżbieta Wojnarowska (Sztukater)
„Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy” – Janet Evanovich
„SEVILE. Magia i Miłość” – Marta Dąbkowska (od autorki)
„Kroniki Tempusu - Królowa musi umrzeć” K.A.S Quinn (Dreams)
„Córka kata” - Oliver Pötzsch (kupiona w Biedronce)
„Król Kruków” – Maggie Stiefvater (Uroboros)
„Szklany tron” - Sarah J. Maas (Uroboros)




Informacje:
1. Nawiązałam współpracę z wydawnictwem Uroboros z czego bardzo się cieszę i dziękuję wydawnictwu za zaufanie. :)
2. Dodałam nowe etykiety: z mitologią w tle, z baśnią w tle, z historią w tle, Wielka Brytania w tle. Raczej nie piszę o nowych etykietach, ale może w tym przypadku może zainteresują kogoś książki z takimi elementami. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 1 (12)
Na tropie Agathy – 0
Czytam fantastykę – 5 (15)
Nie tylko literatura piękna – 0


Statystki: W tym miesiącu znowu został pobity rekord, bowiem odwiedziliście mnie aż 5598 razy! Liczba obserwatorów przekroczyła okrągłe 300, a komentarzy jest już ponad 2000! Z całego serca dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze! :)



A co z sierpniem?...
W sierpniu jest tak samo, jak z lipcem, tyle że szykuje się dłuższy wyjazd nad morze, więc możliwe, że nie będzie mnie przez cały tydzień, aczkolwiek może skądś będę miała tam Internet, więc wtedy postaram się coś dodać. No i pod koniec niestety trzeba będzie się zabrać za szykowanie się do szkoły, z czego nie jestem zadowolona, bo z chęcią jeszcze bym trochę w domu posiedziała. :D
Sierpień pod względem czytelniczym zapowiada się interesująco. Już pojutrze zostanie opublikowana recenzja „Kronik Tempusu”, a obecnie czytam i już prawie kończę „Króla Kruków”, więc pewnie też za niedługo ukaże się recenzja. A później? Jestem pewna, że znajdzie się dużo interesujących książek, a jakich? To tajemnica. Dowiecie się zaś potem, jak będę kończyć kolejne, a co! :P  

22 komentarze:

  1. U mnie również lipcowy wynik najwyższy, jaki zdarzył mi się do tej pory. Gratuluję Twojego i życzę, aby sierpień był jeszcze lepszy! :) Również wybieram się nad morzem!
    Muszę w końcu zabrać się za swoją "Córkę kata", a pierwszej części Stephanie Plum zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik. Zawsze powtarzam, że liczy się jakoś nie ilość. ;) Gratuluję współpracy z Uroborosem i czekam na recenzje ,,Króla kruków":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! Widzę, że też pochłonęłaś "Sagę księżycową" - ta seria jest według mnie niesamowita, bardzo wciąga ;)
    Też kończę "Króla Kruków" ;)
    Gratuluję nowej współpracy i czekam na recenzje ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję osiągniętych wyników :) Masz rację, nie liczy się ilość, ale to, aby być samemu zadowolonemu z tego, co nam się udało :)
    Życzę owocnego sierpnia i przyjemnie spędzonego czasu na lekturze kolejnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, potężny wynik gratuluję ! Z Twojego stosiku najbardziej zainteresowały mnie pozycje z Uroborosa, już od dawna chcę je mieć i chyba niedługo powędruję do księgarni :)


    Serdecznie pozdrawiam
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wynik. Gratulacje! Zazdroszczę zdobyczy i miłej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kroniki Tempusu chętnie bym przeczytała, podobnie ma się sprawa z Sagą księżycową...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanego czytelniczego miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że dopiero teraz poznałaś Sagę Księżycową! :D Niebawem do Ciebie dołączę, ale jakoś mam ostatnio zastój w czytaniu.. to przez tę chorobę pewnie no i przez PLL xD

    Gratuluję wyników (również statystyk i współprac). Oby sierpień był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger u mnie na blogu :)
    I piękny stosik! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że wakacje! I niesamowity stosik, pozazdrościć tylko!
    Miłego pobytu nad morzem, oby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę, ze to samo, co u mnie - wakacje = czytanie "normalnych" książek (tych nieszkolnych) ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć można takich statystyk jak i liczby przeczytanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do "Hotelu Zaświat" to się zgadzamy, gratuluję przede wszystkim tych dobrych osiągnięć :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciała bym przeczytać "córkę kata".
    Każdy tą książkę chwali.
    Muszę ją w najbliższej przyszłości kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wysokich osiągnięć. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twojej listy czytałam tylko "okularnicę" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja trochę zazdroszczę tego końca sierpnia i szykowania się do szkoły. Brakuje mi tej ekscytacji nowymi książkami i zeszytami, nerwówki, wizji zobaczenia znajomych. Na starość życie biegnie zbyt jednostajnie :)

    Co do przeczytanych przez Ciebie książek, chętnie zajrzałabym do 'Okularnicy'. Pamiętam z Twojej recenzji, że to lekka, przyjemna i pozytywnie zaskakująca młodzieżówka, w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nawiązania współpracy :)
    Chciałabym mieć na swoim koncie tyle książek miesięcznie - właściwie, to nie wiem, jak ta statystyka się u mnie układa, bo jakoś tak tego nie liczę, ale teraz, w sierpniu, zaczęłam, bo aż jestem ciekawa :)
    Czekam na recenzje "Króla Kruków", ale to już wiesz :) "Córka kata" też się interesująco zapowiada także...życzę owocnego sierpnia !

    OdpowiedzUsuń
  21. @Futbolowa - Teraz idę do nowej szkoły, więc boję się jeszcze bardziej. Książki już mam, teraz tylko trzeba pomyśleć o zeszytach. :)

    @LittleAngel - Wiesz, że ja czekam na Twoją stronę, a jak będziesz ją już miała z pewnością będziesz miała większy wgląd do swoich statystyk książkowych. :)
    Za "Córkę kata" zapewne zabiorę się zaś potem to może nie, napisałabym nawet, że zaś kiedyś, ale muszę przyznać, że też nie mogę się doczekać tej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...