środa, 1 maja 2013

Podsumowanie kwietnia 2013


 Ilość książek przeczytanych: 4
„Look” – Sophia Bennett (recenzja)
„Królestwo łabędzi” – Zoe Marriott (recenzja)
„Strażnicy historii. Nadciąga burza” – Damian Dibben (recenzja)
„Odmieniec” – Philippa Gregory (recenzja przedpremierowa)

Mając na uwadze fakt, że w kwietniu miałam okropne i okropnie stresujące testy gimnazjalne jest dobrze, bo przeczytałam tyle, ile zazwyczaj czytam. Pod względem jakości także jest dobrze, bo trzy pozycje dostały mocne 8/10, tylko jedna dostała dosyć niską ocenę jaką jest 5/10. Cieszę się także z tego, że przeczytałam pozycję autora z mojej Listy autorów. :)

Ilość stron: 1234, co na dzień daje w przybliżeniu 41 stron


Najlepsza pozycja:  „Look” i „Odmieniec”

Największe rozczarowanie: „Strażnicy Historii” niestety myślałam, że to coś lepszego po wszystkich tych wszystkich pochwałach

Ilość opublikowanych recenzji: 4

Ilość książek zdobytych: 2 (1 recenzyjna, 1 kupiona) 
„Odmieniec” – Philippa Gregory – Egmont
„Gwiazd naszych wina” - John Green



Ilościowo jest malutko, co widać, ale za to nareszcie mam swój egzemplarz „Gwiazd naszych wina” z czego ogromnie się cieszę! :)

Informacje:
1. Edytowałam Listę autorów: autorzy pozornie są uporządkowani alfabetycznie, a także spis powiększył się o kilka nazwisk. :)
2. Pierwsze miejsce za recenzję tygodnia 11/2013 od NaKanapie za recenzję „Przewodnik po sadze Zmierzch” Stephenie Meyer (23.04.2013)
3. W kwietniu także pierwszy raz opublikowałam nowy cykl na blogu Na Megajrowym Ekranie, który będzie publikowany, co jakiś czas. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 4 (7)
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0 (1)
Czytam fantastykę – 3  (7)
Paranormal romance – 0 (1)
Nie tylko literatura piękna – 0

Statystki: W tym miesiącu odwiedziliście mnie aż 4952, a także przybyło 17 obserwatorów. Dziękuję także za każde miłe słowo, które piszecie pod recenzjami, nawet nie wiecie jak mnie to cieszy, kiedy ktoś napisze, że moje recenzje jednak się komuś podobają. :)  

Hasła z Google:
wydaje mi się że potrafię czytać w myślach – Mnie też się dużo wydaje, np. że umiem przepowiadać przyszłość (ale z pewnością tak ma każdy uczeń, który jest wywołany do tablicy, bo w mojej klasie każdy po tym mówi „wiedziałem/am…”)
czy ktoś ma książkę night school legacy – Oj, tego nie wiem, ale raczej tak. Ja niestety jej nie mam. :<
negatywna recenzja książki hobbit tam i z powrotem – U mnie niestety jej takiej nie znajdziesz. ;)
krótka recenzja intruza – Mam pewne wątpliwości, co do tego, czy moja recenzja tej książki jest krótka, ale zawsze mogę się mylić.




A co z majem?...
Zaczyna się długi weekend, więc i więcej czasu na czytanie. Myślałam, że nauczyciele dadzą nam więcej tak zwanego luzu po egzaminach, ale się przeliczyłam. Już zapowiadają kolejne kartkówki i sprawdziany w trybie natychmiastowym. Na szczęście jeszcze tylko miesiąc męczarni i „walki o oceny”, a później więcej spokoju. Teraz tylko zaczyna się stres związany z wyborem szkoły (choć tą pierwszego wyboru mam już wybraną od początku) i z przyjęciem do niej. Wiem, że dzisiaj mija termin ogłoszenia wyników. Przepraszam za opóźnienia, ale ostatnio samopoczucie mi nie dopisuje, a co najważniejsze prace są tak dobre, że nie wiem, którą wybrać. Jeszcze się muszę zastanowić, ale myślę, że do końca tygodnia wyniki już będą. :)
Wykorzystałam okazję do „prywaty”, więc teraz czas na majowe plany czytelnicze. Na pewno w maju przeczytam „Przez burzę ognia”, „Studnię wieczności” i „Bo śmierć to dopiero początek”, która tak niektórych na facebooku zainteresowała. Więcej planów nie mogę zdradzić, bo tak naprawdę nie wiem konkretów. Jak zawsze okaże się to z czasem. :)


Życzę wszystkim udanej majówki! A maturzystom powodzenia w przyszłym tygodniu. :)




19 komentarzy:

  1. Powodzenia w maju :D Zazdroszczę Ci Gwiazd naszych wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne statystyki, trzymam kciuki za dobre wyniki egzaminów i jeszcze lepsze rezultaty w maju :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest mnóstwo haseł związanych z "Wybranymi" :P. Zwycięstwa Twojej recenzji chyba Ci gratulowałam, a jeśli nie, to teraz to czynię :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak dobre wyniki, biorąc pod uwagę, że kwiecień był stresującym miesiącem w Twoim przypadku. Czekam na kolejne recenzje, a "Gwiazd naszych wina" zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mając egzaminy w kwietniu i tak świetny wynik, że miałaś czas jeszcze na książki. Pomyśl tylko ile czasu będzie na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik ! Ta szkoła jak zwykle wszystko niweczy. Dobrze że teraz majówka :) można dużoooo czytać :P Czekam z niecierpliwością na wyniki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Catalina – Dziękuję! :)
    Oj tak, ja też mam masę haseł z „Wybranymi”, „Intruzem”, a teraz także z „Odmieńcem”. Jestem zdziwiona, że po takim czasie jeszcze tyle osób wchodzi na te dwie pierwsze recenzje. :D


    @Obsesja Kasiulka – Oj, będzie i to sporo. Już nie mogę się doczekać wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odmieniec również bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy egzaminach na horyzoncie zazwyczaj w ogóle nie potrafię czytać, za dużo stresu, by czerpać z tej czynności pełną frajdę :) Wynik porządny, gratki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maj będzie z pewnością lepszy pod względem czytelniczym :) Tyyllee wolnego :)
    I chciałam Ci pogratulować 1 miejsca w konkursie na nakanapie, bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też przeczytałem cztery książki i uważam to za dobry wynik :) Nie zazdroszczę egzaminów :c Teraz to ja jestem rocznikiem który się do nich przygotowuje -.- Nie wiem jak to przeżyję XD Widzę, że nie za bardzo spodobała ci się książka "Strażnicy Historii". Mnie męczyła od początku więc ją odłożyłem. Ale chciałbym zacząć jeszcze raz więc zobacyzmy. Tymczasem czekam na recenzję drugiej częsci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytaj szybciutko "Gwiazd naszych wina" - spodoba Ci się na pewno! :D
    Też miałam nadzieję, że nauczyciele odpuszczą trochę po egzaminach, ale u mnie również się na to nie zanosi - 6 (sześć!) zapowiedzianych sprawdzianów z niemieckiego, a do tego dojdą jeszcze inne przedmioty... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Odmieniec za mną i świetna! Gwiazd naszych wina właśnie pochłaniam i już się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazd naszych wina, to najlepsza książka jaką czytałam w tym roku.<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Również życzę udanej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym na swojej półce "Krolestwo łabędzi" Ale widocznie nie można mieć wszystkiego :] Zapraszam do siebie c: http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W imieniu swoim i mamy zazdroszczę Ci Philippy ;) W ferworze informacji umknęło mi z początku, że wydaje ją Egmont, a nie Książnica...
    Gratulacje z okazji wygranego konkursu - oby tak dalej :D
    electric_cat

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...