poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie marca 2013


Ilość książek przeczytanych: 5
„Krąg” - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren (recenzja)
„Zbuntowane anioły“ – Libba Bray (recenzja)
„Pocztówka z Toronto” – Dariusz Rekosz (recenzja)
„Wybrani” – C.J. Daugherty (recenzja)
„Świętoszek” - Molier

Naprawdę, nie jest źle, a wręcz jak na mnie jest dobrze. Większość z tych książek naprawdę mi się podobała i miło je będę wspominać. Już nie mogę się doczekać kontynuacji „Kręgu” i „Wybranych”.

Ilość stron: 1733, co na dzień daje w przybliżeniu 56 stron.

Najlepsza pozycja: Z pewnością są to trzy pozycje: „Krąg”, „Zbuntowane anioły” i „Wybrani”

Największe rozczarowanie: „Pocztówka z Toronto”

Ilość opublikowanych recenzji: 4, ponieważ nie recenzuję lektur szkolnych :P


Ilość książek zdobytych: 15 (8 recenzyjnych, 1 kupiona, 3 wygrane, 3 wypożyczone)
 „Królestwo łabędzi” - Zoe Marriott (Egmont)
 „Strażnicy historii. Nadciąga burza” – Damian Dibben (Egmont)
 „Look” - Sophia Bennett (Egmont)
 „Pocztówka z Toronto” - Dariusz Rekosz  (Egmont)
 „Wybrani” – C.J. Daugherty (Otwarte)
 „Przez burze ognia” – Veronica Rossi (Otwarte)
„Pretty Little Liars. Olśniewające” – Sara Shepard  (Otwarte)
„Bo śmierć to dopiero początek” – Sylwia Błach (od autorki)
„Świętoszek” – Molier (kupiona)
 „Zaklinacz dusz” - Izabela Janczarska (wygrana u Waniliowe Czytadła)
 „Miłość po przejściach” - Elżbieta Liszewska  (wygrana u Waniliowe Czytadła)
 „Świadome śnienie dla początkujących” (miły dodatek do wygranej u Waniliowe Czytadła)
„Pretty Little Liars. Bez skazy” - Sara Shepard (biblioteka)
„Pretty Little Liars. Doskonałe” - Sara Shepard (biblioteka)
„Pretty Little Liars. Niewiarygodne” - Sara Shepard (biblioteka)

Jeden z większych stosów, z którego jestem bardzo, albo to bardzo zadowolona, albo raczej jestem szczęśliwa, że moja  biblioteczka powiększyła się o tak niesamowite pozycje? Tak, to są chyba odpowiedniejsze słowa. :D

Mery, jest stosik! :D

Tak, tak z boku widzicie moją zaginioną książkę „Śmierć o świcie”. Najlepsze jest to, że szukałam jej przed tydzień, a gdy już zrezygnowałam i stwierdziłam, że sama się znajdzie przyszedł dziadek i powiedział, że ją ode mnie pożyczył. A ja już myślałam, że to mój artystyczny nieład postanowił się z nią zaprzyjaźnić. xD

Informacje:
1. Pierwszy konkurs na blogu Szept Książek i mam nadzieję, że nie ostatni. :)
2. Założyłam profil „Zaczytana w swoim świecie”, gdzie możecie się ze mną skontaktować, popisać szybciej niż przez maila. :)

Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania – 2  (5)
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0 (1)
Czytam fantastykę – 2 (5)
Paranormal romance – 0 (1)
Nie tylko literatura piękna – 0
Debiuty literackie – 2 (2)

Statystki: W tym miesiącu odwiedziliście mnie 3576. Bardzo dziękuję. :)

Hasła z Google:
nie b–d– was
jaki gatunek najchetniej czytasz krzyzacy
z czego składa się cierń
bajka dracula w wielkim świecie
cristiano ronaldo blog opowiadanie 2013 – Swego czasu czytałam opowiadania o piłkarzach, ale raczej sama ich nie piszę, a tym bardziej o tym C.R.. xD
intruz tytul książki – Podejrzewam, że tytuł tej książki to… „Intruz”! :D
czy człowiek który umarł może – Co może? :o
w świecie bohaterów kłamczuchy
starość jak intruz


A co z kwietniem?...
Kwiecień będzie dla mnie kolejnych ciężkim, stresującym i pracowitym miesiącem, ponieważ czekają mnie egzaminy, których się naprawdę boję i właśnie powoli to do mnie dochodzi. Myślałam, że to marzec będzie takim miesiącem, ale konkursy matematyczne to dla mnie nic w porównaniu z tak ważnymi testami. Mam nadzieję, że chociaż niektórzy z was będą trzymali za mnie kciuki w dniach 23-25.04, będę wam ogromnie, ogromnie wdzięczna. A co pod względem czytelniczym? Cóż… to można wywnioskować już ze stosiku. Po aktualnie czytanym „Look” mam w planach zabrać się chyba za „Przez burzę ognia” i „Bo śmierć to dopiero początek”, bo widziałam, że niektórzy byli zainteresowani recenzją tej pozycji. A później? Nie wiem, to zawsze zależy od mojego humoru  i chęci do danej książki w danym momencie. :)



24 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku! ;) Powodzenia w przyszłym miesiącu, w szczególności podczas egzaminów. Oj, chciałabym je pisać, zamiast matury w maju. Aż czuję gęsią skórkę na plecach, jak sobie o niej pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik. Oby tak dalej. Czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik, fajny stosik. :3
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie przeczytane przez Ciebie w tym miesiącu książki i zdecydowaną większość stosiku mam w planach, więc będę czekać na recenzje. :D
    Życzę miłej lektury i, oczywiście, żeby egzaminy Ci dobrze poszły. Do mnie też dopiero zaczęło docierać, że to już za trzy tygodnie. :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników. :)I oczywiście trzymam kciuki za egzaminy. :) Udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Lenalee – A ja trzymam kciuki za maturę. Znam to uczucie, bo mnie od razu brzuch zaczyna boleć, jak tylko pomyślę o zbliżających się egzaminach. :<

    @Natalia. – Dziękuję i mam nadzieję, że recenzje nie zawiodą. :)
    Ja również życzę Ci powodzenia na testach. Ja nie wiem, jak wytrzymam zbliżające się 3 straszne tygodnie. Zapewne nasłucham się o nich jeszcze więcej niż dotychczas przez cały aktualny rok szkolny. :<

    @Ola Walczak, @Sophie, @Dzosefinn – Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje podsumowanie wypada podobnie..
    Powodzenia w kwietniu i przyjemnego czytania tego fantastycznego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 książek to całkiem przyzwoity wynik, u mnie duzo lepiej nie jest, bo 7 w tym jedna cieniuteńka... teraz u mnie różnie może być z czytaniem, bo się matura zbliża z coraz większą szybkością i... ALe na pewno nie rzuce czytania całkowicie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam z tego tylko "Wybranych", ale to już wiesz :D. Życzę owocnego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik! Moja siostra też będzie miała w tym miesiącu egzaminy a ja maturę w maju. Chodzimy już po ścianach ze stresu ;) Jakoś to będzie... Powtarzaj przez te dwa tygodnie to na pewno wszystko pójdzie bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre wyniki:) gratuluję stosiku i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow gratuluję! U mnie gorzej nieco :c I cóż za książki. Chciałbym "Przez burzę ognia" a w domu mam już "Strażników Historii" ale prawdę mówiąc zacząłem i nie skończyłem bo średnio mi się podobali. Ale może wrócę do tej lektury c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki, o wiele lepsze niż moje :) A i stosik jaki uroczy.

    Powodzenia z postanowieniami na kwiecień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szlag mnie trafi (albo szlak, jeden pies) zaraz, bo napisałam piękny komentarz, a potem coś się zawiesiło, zniknęło i tak to mniej więcej wyglądało.
    Ale do rzeczy. Ten nieszczęsny komentarz (nieszczęsny jak nasz Szczęsny i jego kadra) mówił mniej więcej o tym, że wynik książkowy miałam taki jak ty, też pięć książek, też jedna lektura, tylko, że ja żadnej nie zrecenzowałam...
    Mówił też o tym stosiku, który mi się strasznie podoba, szczególnie PLL (chociaż dziecinko musisz się wybrać do mnie na lekcję czytania cyfr rzymskich, bo masz jakoś nie po kolei te tomy...). Mówił, że jestem z ciebe dumna, że stosik pokazałaś , że fajnie wygląda "Królestwo łabędzi" i żebyś je szybko czytała, bo czekam na recenzję i ogarnę czy warto.

    Mówił też coś o tym, że mogłabyś pisać opowiadania o CR7, ale potem wyobraziłam sobie, jak ty je piszesz i co ty na niego gadasz, więc doszłam do wniosku, że to jednak dobrze, że nie zobaczysz już tamtego komentarza.

    Kciuków za ciebie trzymać nie będę, jedynie długopis, ale co ja biedna mogę poradzić?

    OdpowiedzUsuń
  15. @Mery – A czy Ty wiesz, że zawsze jak widzę Twoje komentarze uśmiech pojawia się na mojej twarzy? Tak, tak z pewnością o tym wiesz.
    A to, że tomy nie po kolei, to ja wiem i to nawet dobrze. Ale jak widać, to taka niespodziewajka i nie wiem jak ona będzie wyglądała na mojej półce, kiedy wszystkie poprzednie części PLL są i raczej będą z biblioteki. xd
    Oj recenzja „Królestwa łabędzi” z pewnością ukaże się w tym miesiącu, więc raczej nie będziesz musiała długo czekać.

    Oj z pewnością nie chciałabyś czytać moich opowiadań, jeśli to co bym napisała można by było tak nazwać.

    No niestety nie, siła wyższa nie pozwala, ale rozumiem, rozumiem.
    Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym przeczytać Twój poprzedni komentarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny stosik :) Gratuluję wyniku -- u mnie tylko 2 książki mniej XD Mam nadzieję, że kwiecień okaże się dla Ciebie miłym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wynik całkiem niezły, lepszy od mojego :) a ze stosu chętnie bym Ci podebrała Look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobre wyniki i świetne nowe nabytki książkowe :)
    Życzę Ci, aby kwiecień był równie udany. Oraz żebyś sobie ze wszystkim poradziła, co też Cię tam czeka w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award! : )

    OdpowiedzUsuń
  21. @Black, a ja już myślałam, że będę mogła popisać się moją znajomością liczb rzymskich! (znaczy do trzydziestu mniej więcej, potem tych pięćdziesiątek nie ogarniam). A jak jesteś świadoma, to trochę szkoda...:p
    Na "Królestwo" czekam, niech będzie, cały kwiecień. Potem jeszcze kawałek maja, bo tam jest tak ciasno, że to będzie jakaś masakra i pewnie nie zdążę zajrzeć.
    Nie chciałabym czytać Twoich opowiadań o Cristiano. Inne mogę i chętnie bym przeczytała. Piszesz coś takiego?

    Dobrze, że rozumiesz. Może będę trzymała kciuki za Twoją maturę, albo coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  22. @Mery – Zawsze można powtórzyć, Ty się popiszesz znajomością liczb rzymskich do 30, a ja dalej. :D
    Nie no myślę, że całego kwietnia nie będziesz musiała czekać. Mam nadzieję, bo nie wiem, co mi teraz w szkole zaserwują przed egzaminami, no i sama z siebie muszę już zacząć powtarzać. :<
    Czy piszę? Sama, osobiście nie, daję tylko pomysły, ale nic poza tym. :P

    Ok, nie ma sprawy, chociaż do matury jeszcze daleko. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję niezłego wyniku i życzę, aby kwiecień był jeszcze bardziej owocny. Oczywiście będę trzymała kciuki za egzaminy! A serii PLL zazdroszczę bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny wynik :) u mnie marzec niestety dość lichy, bo czasu brak...

    zapraszam do udziału w konkursie, bo do wygrania świetna książka. szczegóły na:
    www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...