piątek, 1 marca 2013

Podsumowanie lutego 2013

Ilość książek przeczytanych: 3
„Oskar i pani Róża” – Eirc Emmanuel Schmitt
„Fałszywy książę” – Jennifer A. Nielsen (recenzja
„Przewodnik po sadze Zmierzch” – Stephenie Meyer (recenzja)

Miesiąc może i nie był owocny, ale jak pewnie zdążyliście zauważyć nie czytam po 20 książek na miesiąc. ;) Za to miesiąc był bardzo udany pod względem jakościowym, z czego się bardzo, bardzo cieszę. Rok pod tym względem jak widać zaczyna się obiecująco, a jeszcze tyle świetnie zapowiadających pozycji na mnie czeka. :D

Ilość stron: 1032 co daje dziennie około 36,8 stron

Najlepsza pozycja: Nie ma najlepszej wszystkie są znakomite. :D

Największe rozczarowanie: brak

Ilość opublikowanych recenzji: 2

Ilość książek zdobytych: 5
  • „Thorgal. Wyprawa do krainy cieni" - Amelie Sarn (3 miejsce recenzja tygodnia - 28/2012 nakanapie)
  • „Śmierć o świcie” - Jacek Krakowski- (3 miejsce recenzja tygodnia - 28/2012 nakanapie)
  • „Nadciąga burza. Strażnicy historii" (audiobook)- Damian Dibben – (3 miejsce recenzja tygodnia - 28/2012 nakanapie)
  • „Krąg” - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren – upadli.pl
  • „Strażnicy historii. Circus Maximus“ – Damian Dibben – Egmont
Na zdjęciu brakuje „Śmierci o świcie”, która gdzieś mi się zapodziała. xD

Informacje:
1.Dołączyłam do świetnej akcji „Czekam na polskie wydanie!” stworzonej przez Soulmate z bloga „Nieorlim piórem Pottera pisano”. O akcji więcej możecie dowiedzieć się klikając na nazwę bloga, a jeśli jesteście ciekawi mojej półki zapraszam tutaj. :)

Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania –0  (5)
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0 (1)
Czytam fantastykę – 1 (4)
Paranormal romance – 0 (1)
Nie tylko literatura piękna – 0
Debiuty literackie – 0 (2)

Statystki: W tym roku odwiedziliście mnie 2342. Mniej niż w styczniu, ale możliwe, że ten spadek jest spowodowany moją ponad tygodniową przerwą. Niestety nie wiem ilu z was przyłączyło się do obserwowania mojego bloga, ponieważ zapomniałam jak nigdy od kilku miesięcy tego zapisać. Za to Fan Page „Szept książek” odnotował już ponad 100 obserwatorów. Dziękuję wam. :D


A co z marcem?...
Marzec będzie dość pracowitym i stresującym miesiącem, tak samo kwiecień. Zapowiadają się naprawdę dwa ciężkie miesiące, ale mam nadzieję, że wszystko mi się uda. Jutro już czeka mnie turniej, a później kolejno maraton matematyczny i Kangur. Jednak na pewno nie zaprzestanę czytania i mam nadzieję już nie robić ponad tygodniowej przerwy w blogowaniu tak jak to było w lutym. A w sekrecie wam zdradzę, że szykuję dla was coś ciekawego na 8 marca. Muszę to jeszcze tylko dopracować. Mam nadzieję, że niespodzianka wam się spodoba. :D



A na koniec piosenka na weekend :)

24 komentarze:

  1. Krąg to ja bym chciała :> Powodzenia w marcu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyników :). Ja się czasem zastanawiam jak osoby znajdują czas, by czytać miesięcznie po 20 pozycji??!! Ja wyrabiam się z 2 na tydzień (+/-), zależy jaka książka, jakie chęci, i ogólnie jaki czas. :).
    Mmm... Soundtrack z Intruza cudowny, z niecierpliwością czekam na premierę :).
    Pozdrawiam ciepło!
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w marcu :)
    Ja nawet nie robię podsumowania, ostatnie dwa miesiące to totalna porażka blogowa jak dla mnie :0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Statystyki nie są ważne, a właśnie jakoś czytanych książek. To najważniejsze. A skoro jesteś zadowolona, to bardzo dobrze :)
    Gratuluję też 3 miejsca w konkursie na nakanapie.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo liczy się przecież jakość, a nie ilość :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik, nie mogę się doczekać przyszłych recenzji. Jestem ciekawa, co takiego szykujesz na ósmego. Życzę owocnego marca! ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy czyta, jak może. :D
    Ładny stosik. :3
    Powodzenia w konkursach! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny stosik! Jestem właśnie w trakcie czytania "Kręgu". Ciekawa pozycja ^^
    Życzę udanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, jak niektórym udaje się przeczytać kilkadziesiąt książek w ciągu miesiąca, bo ja jestem uradowana, kiedy miesiąc kończę, chociażby z dziesięcioma pozycjami na koncie, co zdarza się bardzo rzadko. Nie mogę już doczekać się 8 marca, aby zobaczyć, co takiego nam przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Krąg" gorąco polecam! Ostatnio właśnie skończyłam i jestem oczarowana, tak bardzo że nawet nie wiem co napisać w recenzji!
    Życzę szczęścia w turnieju i konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twórczość Schmitta! <3

    Oby marzec był bardziej owocny i gratuluję z powodu tylu wygranych książek i życzę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krąg podkradnę Ci:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jestem bardzo ciekawa co sądzisz o "Kręgu":) Ja też lecę na jakość nie na ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie podobnie, też nie czytam zbyt wielu książek w miesiącu przez szkołę i wolne czytanie :) ale podobnie jak dla Ciebie, nie ilość jest dla mnie najważniejsza, a jakość. Muszę zerknąć na recenzję „Przewodnika po sadze Zmierzch” :). Podoba mi się tak przejrzysty sposób prowadzenia statystki. W takim razie nie mogę się doczekać 8 marca :D Ciekawe co dla nas szykujesz.
    I dziękuję za przemiły komentarz na blogu! Bardzo miło mi się zrobiło po jego przeczytaniu :D Bardzo lubię takie wyczerpujące komentarze na temat całości dlatego wspaniale było poznać Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się że zapowiadają się dwa ciężkie miesiące :c Masakra... A co do wyników, to ja też nie czytam po 20 książek miesięcznie ;) A trzy to też niezły wynik przecież XD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powszechnie wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. ;D Też nie mam jakichś niesamowitych wyników czytelniczych, no ale co poradzić...
    Gratuluję zdobytych książek i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krąg właśnie dzisiaj skończyłam i jestem zachwycona :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Pani:
    1) Trzech dobrych książek przeczytanych (ja miałam więcej;p)
    2) Ładnego stosiku (no tutaj chyba Cię nie przebiłam, nie kupuję i nie dostaję nic ostatnio. Ale Twoje podpisywanie stosików to mistrzostwo świata.)

    Spadek statystyk spowodowany jest po prostu tym, że nie zaglądam tu już cztery razy dziennie, a jedynie dwa... Więc luzik:D (a to wiesz, przez szkołę...). Liczę, że przetrzymamy to ohydne coś, zwane egzaminami. Oj, na pewno przetrzymamy, już się tak nie ucz!

    No i czekam na 8 marca!...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój luty, również nie był owocny. Tylko pięć książek, ale ja też nie czytam na czas ;) Piszę, bo chciałam cię poinformować, że zostałaś nominowana do Best Blog Award ;) Więcej tutaj: http://expectogomez.blogspot.com/2013/03/best-blog-award.html

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Lawenda – Otóż to, tak samo jest u mnie. Dziękuję i nie ma za co. Lubię pisać długie komentarze. Nawet czasami skracam, bo wydaje mi się, że nikomu moich wywodów nie będzie chciało się czytać. xD

    @Mery – No tak, że ja to o tym nie pomyślałam. Dziwię się, że jeszcze Ci się mój blog nie znudził po tak częstych odwiedzinach. :D
    Ja też mam taką nadzieję. No bo kto jak nie my? :)

    @Martha – Dziękuję za nominację, jednak nie wiem, kiedy odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe wyniki :) Życzę bardziej owocnego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w tym miesiącu też nie było za kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie się zabieram za Intrygantki- Schmitta :)

    www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...