niedziela, 27 stycznia 2013

Zmiany, zmiany, zmiany

Postanowiłam zmienić szablon. Zabierałam się do tego już od dawna, ale dopiero w piątek wieczorem spięłam swoje cztery litery i zdecydowałam się zrobić coś w tym kierunku. Niektórzy informowali, że były problemy z dodawaniem komentarzy, a także sama widziałam, że blog trochę długo się ładował. Poszukałam jakiegoś ciekawego szablonu i oto jest! Jak wam się podoba? Ostrzegam, że może on jeszcze ulec zmianie, bo mam w zanadrzu inny, tylko musiałabym dobrze posługiwać się html, żebym go trochę poprawiła, a w dodatku obecny nie ma funkcji odpowiadania na komentarze. A może zmienię na jakiś dostępny w szablonach? Jeszcze zobaczę.

W najbliższych dniach możecie spodziewać się recenzji, a której książki? Tego dowiecie się jak opublikuję, a obiecany stosik będzie chyba dopiero w podsumowaniu. ;)



Post dosyć krótki, bo tylko informacyjny, więc polecę wam piosenkę, którą dziś cały czas słucham :)

14 komentarzy:

  1. Piękno jest w prostocie ;) Ważne, że czytelny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon mi się bardzo podoba :) Wiem co to znaczy "dobra zabawa" z html'em przy poprawianiu szablonu bo wczoraj przez 6 godzin bawiłem się z szatą graficzną na moim drugim blogu ale efekt jest zadowalający :) Pozdrawiam i czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bawiłyśmy się razem. :)
    Blog wygląda świetnie, a brak funkcji odpowiadania na komentarze można przeżyć - wiem po sobie, bo żyłam bez tego przez rok. x)

    A drugi szablon, który masz w zanadrzu, jak wygląda? Jeśli oczywiście mogę zapytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten szablon, taki przejrzysty, a przy tym bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon cudowny. Przyznam się, że ja nie mogłam dodawać komentarzy na twoim blogu. Cieszę się, że teraz będę mogła to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Dzosefinn – Szukałam czytelnego. Nie zniosłabym gdyby mój blog nie był czytelny. :)

    @Blair Blake – W odcieniach szarości, też zwykły bez żadnych ozdobników. :)

    @Madame K. – Cieszę się i trzeba było zgłaszać. Z tego, co pamiętam problem ten zgłaszała mi tylko jedna osoba, moja znajoma. Trzeba wszystkie problemy zgłaszać. Ten blog jest w większości dla czytelników i to wy macie się tutaj czuć przyjemnie i wszystko ma działać „cacy”. Ja się nie obrażę, a wręcz przeciwnie będę próbowała zmienić szablon na taki, gdzie nie będzie żadnych błędów i dla wszystkich będzie wygodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. :) Kojarzy mi się strasznie z książkami, które ostatnio czytałam. :3 Z "Blaskiem" i "Przez burze ognia", ponieważ podobny motyw jest na okładkach. A logo jakieś robisz? :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie zmiany dookoła :) Już nie wiem, która to osoba szablon zmienia i aż samą mnie ochota na to nachodzi :D
    A co do samej zmiany, to ładnie i przejrzyście. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Sophie – Loga jak na razie nie robię, bo do tego szablonu nie jest raczej potrzebny, a jeśli nawet to nie umiem jakiegoś ładnego i sensownego zrobić. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten szablon. Sama się nad nim zastanawiałam, ale póki co wybrałam w jaśniejszych kolorach :)
    A i mnie irytuje brak możliwości odpowiadania na komentarze. I nie wiem jak to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmienianie szablonów jest wbrew pozorom ciężką pracą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo przyjemna muzyka, chyba teraz ja będę jej słuchała przez cały dzień (a wieczór to już na pewno). Na mojej stronie również nie ma funkcji odpowiadania na komentarze, co bywa męczące, ale za bardzo lubię mój szablon, żeby to zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...