wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie grudnia 2012

Ilość książek przeczytanych: 3

„Nowa Ziemia. Świat po wybuchu” – Julianna Baggott (recenzja)
„Drugie życie Bree Tanner” – Stephenie Meyer (recenzja)
„Ciemno” – Kamila Całka (recenzja)

Ilość stron: 859, co daje dziennie 27,7 strony.

Najlepsza pozycja:
„Nowa Ziemia. Świat po wybuchu”

Największe rozczarowanie: brak

Ilość opublikowanych recenzji: 4

Wszystkie wyżej wymienione wraz z „Darkar. Poświęcenie” Dariusza Dolińskiego.

Ilość książek zdobytych: 1

„Ciemno” – Kamila Całka - od autorki

Informacje:
1. Zapisałam się do wyzwania Czytam fantastykę (Klikając w nazwę można dowiedzieć się co nieco o zasadach :)).

Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania - 0
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0 (1)
Z półki – 0
Debiuty literackie – 2 (0)
Nie tylko literatura piękna - o

Statystki: W tym miesiącu odwiedziło mnie aż 2498 i dołączyło aż 12 obserwatorów. Dziękuję. :)


A co ze styczniem?...

Nie będę się tutaj rozpisywać. W styczniu mam ferie, więc będę nadrabiała trochę czytanie jak mogę. Niedługo ukaże się nowa recenzja i to chyba wszystko, co mam do powiedzenia, więcej planów będzie w podsumowaniu rocznym, który postaram się zamieścić 3.01. :)

7 komentarzy:

  1. Ech, dobrze że ja nie podsumowuję tych miesięcy, bo bym przecież zaraz miała wyrzuty sumienia, że tak mało piszę. A tak to żyję w cudownej nieświadomości.
    Gratuluję wyników (jeśli jesteś z nich dumna, bo jeśli nie to mogę je przemilczeć) i czekam na 3 stycznia, ciekawa jestem podsumowania. Zapewne będzie w nim coś w stylu "i oszalałam ze szczęścia, bo kupiłam sobie biografię Ikera:D". No dobra, moje jest trochę w tym stylu (znaczy będzie, jak je opublikuję;p).

    Szczęścia w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ilości przeczytanych książek, może trochę nie jestem zadowolona, ale ze statystyk i owszem. Mam nadzieję, że nowy rok będzie lepszy pod tym względem. :)
      A podsumowanie będzie trochę długie, ale właśnie staram się je trochę skrócić, bo pewnie nikomu nie będzie się chciało tego czytać. Jestem szczęśliwa z tego całego stosiku sportowego, a jakże. Jeszcze czekam aż wydadzą biografię Fabregasa. Wtedy to już nie wiem, co będę robić, jak już przy tym cieszyłam się jak głupia, jak zobaczyłam przesyłkę. :D
      Opublikuj, opublikuj, czekam na nie w takim razie z niecierpliwością. :P

      Usuń
    2. A więc gratuluję:D
      Biografia Fabregasa... Ech... Chociaż nie aż tak ciekawa jak biografia Torresa;p.
      Spoko, podsumowanie może być długie, ja przeczytam. No, chyba że na prawdę przywalisz i zasnę w połowie (raczej się nie zdarzy).
      Moje już napisane, będzie jutro. Nie przesadzajmy, jak codziennie będę coś publikowała, to połowa czytelników mnie opuści, bo od moich pisałek w za dużym natężeniu można zwariować;)

      Usuń
  2. Ładnie. :) Aż sobie zajrzę na to wyzwanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ładnie ;) Świetne statystyki, a nad tym wyzwaniem, to sama się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...