sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie listopada 2012


Ilość książek przeczytanych: 6
„Żelazny cierń” – Caitlin Kitteredge (recenzja)
„101 Archaniołów” – Doreen Virtue (recenzja)
„Wiem co myślisz. Sekret czytania w myślach” – Thorsten Havener (recenzja)
„Przeżyłem śmierć” - Paul Perry, Dannion Brinkley (recenzja)
„Intruz” – Stephenie Meyer (recenzja)
„Darkar. Poświęcenie” – Dariusz Doliński


Ilość stron: 1828, co daje w zaokrągleniu 61 stron dziennie

Najlepsza pozycja: Intruz


Największe rozczarowanie: „Wiem co myślisz. Sekret czytania w myślach” spodziewałam się czegoś innego, ale książka sama w sobie zła nie była

Ilość opublikowanych recenzji: 5 - recenzji „Darkara” jeszcze nie napisałam, bo książkę skończyłam czytać w nocy


Ilość książek zdobytych: 9
Recenzyjne: 6
„Intruz” - Stephenie Meyer

„Drugie życie Bree Tannner” - Stephenie Meyer
„Mroczny sekret“ - Libba Bray
„Darkar. Poświęcenie” - Dariusz Doliński
„Gorączka” – Dee Shulman
„Nowa Ziemia. Świat po wybuchu” - Julianna Baggott

Biblioteczne: 3
„Magnetyzerka” - Barbara Ewing
„Dziewczyna, która igrała z ogniem” – Stieg Larsson
„Balladyna” – Juliusz Słowacki



Informacji garść:
1.Zmieniłam wygląd bloga z tego jakże mrocznego czarno różowego na mniej mroczny.
2. Licznik komentarzy przekroczył już 1000! Dziękuję :)
3. Nawiązałam nową współpracę z wydawnictwem Egmont, z której bardzo się cieszę. Dziękuję za zaufanie. :)


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania - 0
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult & Sparks – 0 (1)
Z półki – 0

Statystki: W ty miesiącu odwiedziliście mnie aż… 2297! To największy wynik od początku istnienia bloga. Przybyło aż 19 obserwatorów. Naprawdę tego się nie spodziewałam. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. W końcu jestem tu także dla was i miłe jest, kiedy ktoś to docenia. :)


A co z grudniem?...
Grudzień minie mi pod znakiem egzemplarzy recenzyjnych. Na szczęście będzie trochę wolnego, więc i trochę więcej czasu na czytanie. Już w przyszłym tygodniu możecie spodziewać się nowej recenzji. 6 grudnia jadę na jeden dzień do Berlina na wycieczkę na znany Weihnachtsmarkt. Już nie mogę się doczekać. Jeśli ktoś będzie zainteresowany i jeśli uda mi się sklecić kilka zdań, podzielę się z wami wrażeniami, tak jak to było po wizycie w Anglii. :) A później? Byle do przerwy świątecznej. Mam nadzieję na śnieg! Bo co to za święta bez śniegu?





A na koniec zostawiam was z jedną z moich ulubionych piosenek.

26 komentarzy:

  1. Gratuluję nawiązania nowej współpracy;) I czekam na opis wrażeń z wycieczki do Berlina;)
    Co do Twojego największego rozczarowania w tym miesiącu - dla mnie wszystkie książki Studia Astropsychologii są po prostu śmieszne i szkoda na nie czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat tematykę wydawanych książek przez SA lubię, więc z chęcią je czytam i za nic w świecie nie szkoda mi na nie czasu. ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyników i nawiązania nowej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ładnie tu u Ciebie :) Ciekawa jestem Libby Bray.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej współpracy. Zazdroszczę. Egmont wydaje świetne książki :)
    Nowe nabytki cudne. Podkradłabym co nieco :)
    Życzę owocnego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też teraz ciekawie, po nowym roku swój ja będę przyciemniać, mam już tło :) mi ostatnio nie chce robić się zdjęć stosików, bo zaraz dochodzą mi nowe i się nie wyrabiam z publikacją fotek :) udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rosnącej popularności bloga. Bardzo podoba mi się nowy wystrój :) Czekam na relację z Berlina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję niezłych wyników oraz nawiązanej współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tu teraz ^^
    Wyniki naprawdę świetne, życzę ci, aby w grudniu było jeszcze lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobyłaś książki z biblioteki, czyli że co, nie zamierzasz ich oddawać?! :D
    Też chcę śnieg, co to za przerwa świąteczna bez śniegu... Współpracy gratuluję, Egmont jest super :D Gratuluję wyników i czekam na relację z Berlina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no oczywiście, że nie. Mam na myśli to, że wreszcie je upolowałam, bo z niektórymi pozycjami ciężko u mnie w bibliotece. Trzeba czekać długie miesiące w kolejce. Ale niestety będę musiała je oddać. :<
      Jeśli uda mi się coś napisać i będę miała jakieś ciekawe zdjęcia to na pewno relację z Berlina wstawię. :)

      Usuń
  10. O! Może też pojadę na Weihnachtsmarkt. ^^ Ładne wyniki. :3
    Gratuluję nawiązanej współpracy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To może się spotkamy? Jak zobaczysz grupę krzyczącej młodzieży z Polski to prawdopodobnie będzie to moja wycieczka. :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Świetny wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników :) I życzę równie owocnego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nowej współpracy i świetnych wyników! Grudzień zapewne będzie równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy i świetnych nabytków! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i zycze kolejnych owocnych miesiecy oraz wielu ciekawych ksiazek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :) I oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Machnęłaś się, koleżanko! Zapomniałaś o jednym zerze w sukcesie statystyk :D Powinno być chyba 10000 :) Świetny stosik, w moim też była "Nowa Ziemia" i dużo się po niej spodziewam. Miłego czytania tych książek, do których się jeszcze nie dobrałaś, a tu wystąpiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie nigdzie o niczym nie zapomniałam. Jeśli chodzi o liczby to jestem dokadna. :P

      Usuń
  18. świetne wyniki ;D wolę nawet nie liczyć jak mało w tym miesiącu przeczytałam.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tak świetnych wyników :) U mnie podobnie. :] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też przeczytałam 6 książek - gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne statystyki! Ciekawi mnie jak ocenisz „Darkar. Poświęcenie” :) I ogromnie zazdroszczę "Nowej Ziemi" - również czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...