czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie września i października 2012


Przy okazji październikowych zapowiedzi napisałam, że w październiku niestety nie będzie podsumowania września, bo za bardzo nie było co podsumowywać, dlatego pomyślałam o tym, żeby zrobić podsumowanie dwóch miesięcy – września i października razem, aby ten wrzesień jednak nie został pominięty i zapomniany. Mogę powiedzieć, że październik był bardziej obfity w przeczytane książki i nie tylko, a co ja będę tyle pisać… Zobaczcie sami! :)

Ilość książek przeczytanych: 5

·         Ilość książek przeczytanych we wrześniu: 1
„Gra Anioła” – Carlos Ruiz Zafón (recenzja)

·         Ilość książek przeczytanych w październiku: 4
„Dracula” – Bram Stoker (recenzja)
„Wilk” – Katarzyna Berenika Miszczuk (recenzja)
„Wilczyca” – Katarzyna Berenika Miszczuk (recenzja)
„Kamienie na szaniec” – Aleksander Kamiński


Ilość stron: 2144 (dziennie 35,1)
We wrześniu:605 (dziennie 20,1)
W październiku:1539 (dziennie 49,6)

Najlepsza pozycja:
We wrześniu: „Gra Anioła”, bo innej do wyboru nie mam ;)
W październiku: Cóż… najlepszej nie ma, wszystkie były świetne. ;)

Największe rozczarowanie:
We wrześniu: Brak
W październiku: Brak

Ilość opublikowanych recenzji:
We wrześniu:1
W październiku:3 (recenzji „Kamieni na szaniec” jednak nie napisałam)

Ilość książek zdobytych: 17
We wrześniu:7
Kupione: 4
 „Sekrety La Roja” - Miguel Ángel Díaz
 „Iker Casillas. Skromność mistrza” - Enrique Ortego Rey
 „Barça. Za kulisami najlepszej drużyny świata” - Graham Hunter
„Dotyk Julii” – Tehereh Mafii
Wypożyczone: 3
„Kamienie na szaniec” – Aleksander Kamiński
„Biblioteka cieni” Mikkel Birkegaard
„Egzorcysta” – William Peter Blatty



W październiku:10
Wypożyczone:1
„Zamek z piasku, który runął” – Stieg Larsson
Recenzyjne: 9
 „Żelazny cierń” – Caitlin Kittredge
 „101 Archaniołów” – Dr Doreen Virtue
 „AstroCalendarium” – Krystyna Konaszewska – Rymarkiewicz
 „Efekt Cienia” – Deepak Chopra, Debbie Ford, Marianne Williamson
 „Wiem co myślisz” – Thorsten Havenr
 „Opowieści buddyjskie” – Ajahn Brahm
 „Prawda i fałsz o zdolnościach parapsychicznych” – Sylvia Browne, Lindsay Harrison
„Przeżyłem śmierć” – Dannion Brinkley i Paul Perry



Informacji garść:
1. W październiku udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Jaguar i Publicat. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że jedne z moich ulubionych wydawnictw zechciało ze mną współpracować. Dziękuję za zaufanie. :)
2. W październiku udało mi się zrealizować wyzwanie „Z literą w tle”. Nie wspominam o nich w wyzwaniach, bowiem nie będę raczej brała w nim czynnego udziału, jedynie tylko wtedy kiedy przeczytam w danym miesiącu takową książkę. ;)
3. Udało mi się także przeczytać książkę na wzywanie „Tydzień bez nowości” z czego bardzo się cieszę. :)
4. W październiku, a dokładnie 20.10.2012 na liczniku stuknęło pełne 10000 wyświetleń. Nie spodziewałam się tego, a tu proszę! Dziękuję za odwiedziny i za komentarze, bo za niedługo im też stuknie pełne 1000. :D


Wyzwania:
Wielka Brytania & Hiszpania - 2
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0 (1)
Z półki – 0

Statystki:
Wrzesień: We wrześniu odwiedziło mnie aż 1458 osób i przybyło aż 10 obserwujących bloga! Dziękuję!
Październik: W październiku odwiedziło mnie 1265 osób i przybyło 5 obserwujących bloga! Dziękuję!




A co z listopadem?...
Listopad będzie ciężki. Czekają mnie testy i dwa konkursy, jeden z historii, a drugi z biologii, no i oczywiście nauka, ale o książkach na pewno nie zapomnę, bo w końcu jakoś trzeba się odstresować. ;) A w listopadzie na pewno będzie można przeczytać recenzje książek, które zaprezentowałam wam na tym jakże pięknie nieostrym zdjęciu. Czy będą jakieś inne? Czas pokaże. A jak na razie byle do świąt! :D



A tutaj jak na razie mój największy stos w historii moich blogowych stosików.  :D

22 komentarze:

  1. Gratuluję nowych współprac i świetnych zdobyczy! Powodzenia na konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wynik podobny jak u mnie :) ja też przeczytałam 5 książek jednak moje były cieńsze :)
    gratuluję nawiązania nowej współpracy :) najważniejsze że jesteś zadowolona :) a co do nowego stosiku - świetne pozycje :) "wiem co myślisz" również posiadam :) i juz nawet zaczęłam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byle do świąt ;-)
    świetny wynik jednak ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac, wyniki w październiku bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie! :D Gratuluję współprac i widzę same śliczności na stosiku są. Miłego czytania! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowych współprac. Zwłaszcza z Jaguarem. To świetne wydawnictwo. Mają wiele interesujących książek w swojej ofercie. Powiedz mi, długo czekałaś na odpowiedź od nich? Czy też może oni sami zaproponowali Ci współpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pisałam i na odpowiedź nie musiałam aż tak długo czekać. Teraz trzeba być cierpliwym, bo wiem, że Pani Joanna ma teraz dużo roboty, ale z pewnością odpisze. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Napisałam do nich w piątek, więc cierpliwie poczekam :)

      Usuń
  7. Bardzo dobry wynik :) Gratuluję nowych współprac i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny stosik, wyniki też dobre ;)
    powodzenia na konkursach i testach, te drugie także i mnie czekają ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik z pewnością lepszy od mojego, a zdobycze świetne, gratuluję współprac i powodzenia na wszystkich konkursach i testach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku, ale przede wszystkim stosiku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowych współprac oraz dobrych wyników. Chętnie podebrałam "Dotyk Julii", a "Kamienie na szaniec" polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników :) "Kamienie na szaniec" sama teraz czytam i jak na razie bardzo podoba mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stosik! Zestawienie również :) Gratuluję współprac i życzę aby były one owocne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje stosiki!!! A raczej, te cudowne biografie wyd. SQN (ja już postanowiłam: skończę liceum, nie pójdę na studia, tylko zamieszkam pod mostem i nawiążę współpracę z tym wydawnictwem, po czym resztę życia spędzę na czytaniu biografii Ikera (i innych) oraz oglądaniu meczy).
    A co z listopadem? Konkursów nie mam (chyba, a jak mam to aktualnie o tym nie pamiętam), jednak widmo egzaminów próbnych wisi nade mną. Angielski, historia, polski, wos - luz. Troszkę sobie jeszcze powtórzę i będzie ok. Jednak część przyrodnicza... Już nawet chemii zaczęłam się bać, gdy mi, sierotce, uświadomiono, że nie ma tam za wielu moich ukochanych reakcji i przedziwnych równań, a z to jest masa zastosowań i właściwości (blee).

    A teraz uwaga, Mery będzie się chwalić:
    Dostałam 5+ ze sprawdzianu z fizyki (po czym umarłam, bo się okazało, że gdybym lepiej policzyła, miałabym 6)!!!!!!
    Szkoda, że na egzaminie tak nie mogłoby być. Muszę zacząć sobie to wszystko gruntownie powtarzać.

    Stosik z Weltbidu przyszedł i mój, jednak tak mi się nie chce tego wstawiać... Ale nic, zmobilizuję się kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A nie, sprostowanie: nie pod mostem, bo długo tam nie wytrzymam. Muszę przecież jednocześnie dużo spać i jeść, więc jedynie porządny domek wchodzi w rachubę:p

    No i jeszcze jedno: gratuluję współprac, niech układają się jak najlepiej:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, uwielbiam Twoje komentarze. :D
      Ja jak tylko „ogarnę” książki z biblioteki zabieram się za te moje. A już zauważyłam biografię Messiego z tego wydawnictwa, o której więcej będzie w zapowiedziach, które niebawem dodam. Ehhh, szkoda tylko, że kasy brak, a na wycieczki zbierać trzeba. No nic, może kiedyś mi się uda… A jeszcze nadchodząca biografia Fabregasa. Szkoda tylko tego, że jeszcze nie wiem, kiedy ona będzie u nas wydana, ale na szczęście będzie. :D
      Życie jak w Madrycie, chociaż ja wolałabym życie w Barcelonie, albo w Londynie. :D Nic tylko przytulny domek, ja i moja biblioteczka. :D
      Mam nadzieję, że część przyrodnicza będzie łatwa, bo jak nie to polegnę na samym początku. Będę musiała powtórzyć sobie wszystkie reakcje i wzory z pierwszej klasy z fizyki, bo szczerze powiedziawszy to nic z niej nie pamiętam.

      Kurcze, gratuluje i to nie wiesz nawet jak bardzo! Coś Ty zrobiła. Chyba będziesz musiała mi udzielać korepetycji z fizyki, żebym chociaż na te 4 sprawdziany pisała. :D A jeszcze można spytać z jakiego to działu miałaś ten sprawdzian?

      Oj mam nadzieję, bo już nie mogę się doczekać aż zobaczę Twoje zdobycze z tej promocji! ;)

      Dziękuję i ja też mam taką nadzieję! :*

      Usuń
  17. Gratuluję, czekam na Twoją recenzję "Dotyku Julii" i "Biblioteki cieni"! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nawiązania współpracy z wydawnictwami! :)
    I jednocześnie jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o Bibliotece cieni. Jeszcze jej nie czytałam, ale jak może pamiętasz, czeka na mnie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...