niedziela, 1 lipca 2012

Podsumowanie czerwca 2012

Podsumowanie czerwca 2012

Ilość książek przeczytanych: 4
„Zanim umrę” - Jenny Downham (recenzja)
„Mistrzyni Burz” - Waldemar Płudowski (recenzja)
„Pamiętnik” – Nicholas Sparks (recenzja)
„Świat według Vanessy” – Katarzyna Majgier (recenzja) 

Ilość stron:  1199, co na dzień wynosi w zaokrągleniu 40 stron

Najlepsza pozycja: „Pamiętnik” Nicholas Sparks

Największe rozczarowanie: na szczęście brak

Ilość opublikowanych recenzji: 5
Wszystkie wcześniej wymienione, plus „W blasku diamentów” Anny Davis.

Ilość książek zdobytych:4 
  • ·         Recenzyjne:
  • „Mistrzyni Burz” - Waldemar Płudowski
  • „Świat według Vanessy” – Katarzyna Majgier
  • ·         Wypożyczone:
  • „Ostatnie poświęcenie” – Richelle Mead
  • „Namiętność” – Lauren Kate


Wyzwania:
Czytam Kinga  – 0 (1)
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 1
Z półki – 0



Informacji garść: W tym miesiącu nawiązałam współpracę z wydawnictwem Akapit Press. Pierwszy raz, kiedy to wydawnictwo samo do mnie napisało. Bardzo dziękuję za zaufanie. :)



Statystki: W czerwcu został pobity rekord, bo było aż 1043 odwiedzin w jednym miesiącu i przybyło 10 obserwowanych osób. Dla niektórych może być to śmieszny wynik, ale nie dla mnie. Ja się z tego cieszę, bo widzę, że chociaż ktoś na tego bloga wchodzi, czyta i komentuje go. Dziękuję wszystkim! :)



A co z lipcem?...

Planować nic nie będę, bo zawsze nic nie wchodzi. Wiem jedno! Czytanie, czytanie, czytanie! :D Wreszcie wolne, będzie masa czasu na to, więc mam nadzieję, że przeczytam ich więcej i także więcej będzie recenzji. :D





Korzystając z z okazji życzę wszystkim udanych wakacji! :D
I na początek wakacji piosenka, od której nie mogę się oderwać. :D


20 komentarzy:

  1. Widzę, że dobrze celuję jeśli chodzi o książkę :) Muszę sięgnąć po "Pamiętnik". Pozycje na lipiec ciekawe, zaintrygował mnie tytuł "W mocy ducha", także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wziąć się w końcu za Sparksa. W te wakacje mam tyle książkowych planów, że chyba nie dam rady wszystkim podołać. Całkiem ładny wynik;) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. w planowanych książkach widzę kolejną część "Akademii Wampirów" :) uwielbiam całą serię!
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam w tym miesiącu 8 książek, bo się trochę opuściłam pod koniec, a mogło być lepiej :) Zazdroszczę, że czytałaś "Pamiętnik", ja też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja też chcę przeczytać "Pamiętnik"! Całkiem dobry wynik, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny stosik i osiągnięcia też dobre! gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry stosik, również mam w planach "Akademię Wampirów" i "Pamiętnik" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszny wynik? W żadnym wypadku! Bardzo dobry, poza tym wiadomo że każde zainteresowanie naszymi blogami cieszy;)
    Również życzę udanych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe podsumowanie. "Pamiętnik" czytałam niedawno. Ale powiem szczerze, że mimo wszystko, bardziej podoba mi się ekranizacja, którą oglądałam wiele razy i jeszcze drugie tyle ja obejrzę. ;)

    A statystyki tez bardzo dobre. I według mnie nie są śmieszne! ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ci wyniku - i oczywiście zdobytych pozycji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne statystyki :3 U mnie niestety nie było co podsumowywać, bo nie przeczytałem prawie niczego (pierwszy rok w nowej szkole więc dużo ocen do poprawienia było :c). W lipcu będzie lepiej i tobie tego życzę :3 A właśnie - miłych wakacji :]
    Przy okazji - u mnie nowa recenzja. Zapraszam i pozdrawiam. Avenix

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę przeczytać "Pamiętnik" ;)

    Miłego czytania DO WOLI! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! :D
    Ja również chcę przeczytać "Pamiętnik", ale nigdzie nie mogę go znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Zaprosiłam Cię do zabawy. Więcej tu: http://invisibl3e.blogspot.com/2012/07/zabawa-dla-blogerow-11-pytan.html
    Widzisz, ja nie zapominam o tobie :D Wejdź kiedyś na forum to sobie na PW popiszemy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. "Pamiętnik" tez chcę przeczytać !
    Zapraszam do zabawy, ale nie zmuszam ;)
    http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/2012/07/zabawa-w-11-pytan-i-stosik.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zapraszam Cię do zabawy, jeśli będzie Ci się chciało odpowiadać na tyle pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przeczytałam tyle samo książek i patrzę z zazdrością na ludzi, którzy w czerwcu przebrnęli przez ponad 10 pozycji. No cóż, taki jest los uczniów - czerwiec, miesiąc popraw. Gratulacje świetnych blogowych wyników. Oby tak dalej, a nawet lepiej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś otagowana do do nowej blogowej zabawy. Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe pozycje. Życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...