piątek, 27 lipca 2012

Informacji garść :)




Może niektórzy z Was zauważyli, że po zmianie wyglądu bloga, dodałam także na pasku bocznym „Etykiety książkowe” gdzie znajdziecie gatunki, kategorie, pochodzenie książki i dwie etykiety jak z Anglią i Hiszpanią w tle - czyli moje dwa ulubione kraje w literaturze. :D

Drugi punkt mojego posta informacyjnego jest o nowej zakładce, którą można znaleźć u góry, pt. „O mnie, blogu i gdzie jestem?”. Pomyślałam, że może warto coś napisać o sobie. Zakładka ta jest trochę nietypowa i trochę długa, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)

A dodatkowo Wam zdradzę, że z dwoma innymi blogerkami szykujemy dla Was coś ciekawego. Przygotowania idą pełną parą, więc zapewne długo na efekty i na pełne informacje o tym, co robimy długo czekać nie będziecie musieli. Nie myślałam, że mój pomysł i jedno z moich blogowych marzeń się spełni, a tu proszę, jaka niespodzianka. Nie martwcie się informacja o tym pojawi się również tutaj na blogu. :D

13 komentarzy:

  1. czekam zatem na tę niespodziankę, nad którą pracujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi, nasza niespodzianka będzie superrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yayz, chcę już wiedzieć co szykujecie! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jestem ciekawa, co szykujecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwością na tę niespodziankę :) ciekawa jestem co to może być... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nasza niespodzianka będzie cudowna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczymy cóż to będzie za niespodzianka XD A zakładka bardzo fajna :3 Mam podobną ale mniej rozbudowaną ;p Ja też bardzo lubię podróżować cx Szkoda, że nie praktykujesz magii :< opowiedzialabyś XD
    U mnie nowa recenzja.

    Pozdrawiam Avenix.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz odwiedzę zakładkę o Tobie :D A niespodzianki nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę wiedzieć o niespodziance, uchylcie rąbka tajemnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż to nam się szykuje??
    Będę oczekiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już czytałam o tej niespodziance i nie mogę doczekać się kiedy dowiem się o co chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to czekam niecierpliwie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...