poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mały stosik 7/2012

Koniec roku tuż, tuż, ale przed tym czeka mnie jeszcze masa sprawdzianów: jutro sprawdzian z fizyki, pojutrze z chemii, w czwartek z historii, w poniedziałek z matematyki. W dodatku w środę mam kartkówkę z WOSu i zaliczenie zaległego przyrodniczego testu diagnostycznego, na którym mnie nie było z powodu choroby. Na szczęście jeszcze dwa tygodnie i wolność. :D 

Dla poprawienia sobie humoru odwiedziłam dzisiaj z koleżanką bibliotekę. Moja osobista kara na wypożyczanie jeszcze trwa, ale nie na te książki, które zamówiłam już dawno temu. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, kiedy pani bibliotekarka powiedziała mi, że czekają na mnie dwie książki. Ale jakie to książki! Sami zobaczcie:



„Mistrzyni burz” – Waldemar Płudowski (od autora)
„W mocy ducha” – Richelle Mead
„Namiętność” – Lauren Kate

Jak widać ta pierwsza książka nie jest z biblioteki, a od autora. Zaskoczyła, a zarazem ucieszyła mnie wiadomość od pana Waldemara Płudowskiego, z zapytaniem czy byłabym chętna na zrecenzowanie tej książki. Oczywiście od razu się zgodziłam, ponieważ od dawna bardzo jestem jej ciekawa, a niestety w mojej bibliotece jej nie ma. Jestem w trakcie czytania tej książki i myślę, że w tym tygodniu już ją skończę, a co za tym idzie od razu ukaże się recenzja. Jeśli chodzi zaś o "Akademię Wampirów" to niestety będę musiała jeszcze poczekać na "Przysięgę krwi", ale cóż... Co czytać mam, więc nie narzekam, ale mam nadzieję, że przyjdzie dosyć szybko, bo już od dawna pragnę przeczytać kolejne części tej serii. Wiem, stosik do wiekich i bogatych nie należy, ale ja jestem z niego bardzo zadowolona, bo nie liczy się ilość, ale jakość. :D

23 komentarze:

  1. Zazdroszczę "Akademii wampirów", ja dość dawno już czytałam, ale tylko pierwszą część :<
    Miłego czytania! I powodzenia na tych wszystkich sprawdzianach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi sprawdzianami to nie dziękuję - żeby nie zapeszyć. :D

      Usuń
  2. Gratuluję zainteresowania samego autora :) Bardzo przyjemne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tytuły :) A całą serię o Rose uwielbiam, więc się nie dziwię, że ucieszyłaś się mogąc wypożyczyć jeden z tomów serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a powiedz gdzież ten autor Cię dopadł? :) życzę Ci miłego czytania i ... ojjjj jak ja się cieszę, że czasy nauki i sprawdzianów już za mną! :) zazdroszczę tylko wakacji! Ja mogę sobie pozwolić już tylko na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym z portali internetowych. :)

      Usuń
  5. O łał, szczęściara! :3
    Miłego czytania i kolejnych takich propozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż szukam pierwszej części AW ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie że są autorzy, którzy starają się dotrzeć do czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Akademie Wampirów, szkoda że za mną już wszystkie tomy ;) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy książki to już coś;) Nie znam tych powieści, więc tutaj się specjalnie nie wypowiem... W każdym razie miłego czytania i powodzenia na sprawdzianach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne książki ;) Ja również mam taki nawał sprawdzianów i zero chwili dla siebie, eh...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej z tych pozycji, ale chętnie poczytam o Twoich wrażeniach. Mnie też czeka jutro sprawdzian, z historii -.- Życzę powodzenia i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. No,no sam pan Płudowski cię o to poprosił :D Gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, najważniejsza jest jakość i takie wyczekiwane książki najbardziej cieszą :D. Gratuluję propozycji ze strony autora :). Ja również mam teraz mnóstwo sprawdzianów i pracy :(. Ale damy radę, jeszcze chwila i będzie już luz i dużo czasu na czytanie :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie kojarzę żadnego z tych tytułów, ale cieszę się, że jesteś zadowolona z tych książek ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z ostatnim zdaniem ;)
    a rok szkolny kończy się teraz zdecydowanie za późno ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się z tym w zupełności. Mam nadzieję, że tak jest ostatni raz. :)

      Usuń
  16. Śliczny stosik :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mały, ale jary, że tak powiem :D Serię Richelle Mead też czytałam i bardzo mi się podobała. U mnie również stosik, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...