poniedziałek, 7 maja 2012

Czytamy fantastykę!



Najczęściej kiedy się nudzę błądzę po różnych forach czy po naszej książkowej blogosferze. Przy jednej z takich wycieczek natknęłam się na bloga z ciekawą akcją. Cóż, za bardzo nie wiedziałam o co tam chodzi, dlatego to zbyłam. Ale teraz przeglądając wiele notek znowu spotykam się z akcją Czytamy fantastykę!  i postanowiłam do niej dołączyć. :D


1. Jakie są Twoje ulubione książki z gatunku fantastyka?

Igrzyska śmierci – Suzanne Collins
seria Akademia Wampirów – Richelle Mead
seria Dary Anioła i Piekielne Maszyny – Cassandra Clare
Ja, diablica – Katarzyna Berenika Miszczuk
Ava Farris. Podwójna tożsamość – Izabela Misztal
seria Świat nocy – L.J.Smith
I jeszcze trochę ;) 


2. Jakie książki fantastyczne zrecenzowałaś/eś na swoim blogu?

Szeptem, Crescendo, CiszaBecca Fitzpatrick
Strąceni – Gwen Hayes

3. Jakie książki fantastyczne zamierzasz niedługo przeczytać?
3.  Ogólnie planowane na ten rok znajdują się tutaj http://lubimyczytac.pl/polka/179645/2012---planowane/miniatury , a jeśli chodzi o fantastyczne to:

Seria Brzydcy, Śliczni, Wyjątkowi - Scott Westerfeld
seria Błękitnokrwiści – Melissa de la Cruz
Seria Pamiętniki Wampirów – L.J.Smith
Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker, Walka Światła i Mroku o Percy Parker - Leanna Renee Hieber
No i oczywiście W pierścieniu ognia i Kosogłosa. :D

I wiele, wiele więcej. To się z czasem zmienia, bo w międzyczasie jeszcze wypożyczam książki z biblioteki i wtedy to do tej listy dodaję. Jest ona na bieżąco edytowana, więc można na niej zobaczyć co w tym roku mam jeszcze w planach. :) 


9 komentarzy:

  1. Sama się zastanawiam, czy nie dołączyć do tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akcja ciekawa, sama dałam na swoim blogu o niej info, ale póki co nie dołączam, gdyż osobiście czytam za mało książek tego gatunku, żeby poszerzać bazę recenzyjną na podanych blogach akcji
    może w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja;) Sama nie dołączę, bo nie lubię fantastyki. Aha, "Dracula" nie jest powieścią fantastyczną. To powieść gotycka (czyli bardziej powieść grozy).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wzięłam udział! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Im nas więcej, tym weselej! Miałabym jeszcze pytanie, czy zezwalasz na skopiowanie recenzji do bazy? I jeżeli można, prosiłabym o odpowiedź na głównej stronie naszej akcji.
    Co do tego "Draculi", to horrory podliczają się pod fantastykę.;) Ale nie wypowiadam się, ponieważ nie czytałam.;)

    Z góry dzięki.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana do zabawy blogerów.
    Szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś oTAGowana do zabawy w 11 pytań na moim blogu! :) Zapraszam do siebie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Właśnie zostałaś oTAGowana i zaproszona do zabawy! Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna akcja!
    Ja też lubię spędzać czas przeglądając blogi o książkach i szukając ciekawych książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...