poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Stosik bez okazji :)

Z okazji czy bez bo w końcu dzisiaj jest Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich prezentuję wam nowy stosik. Zawsze w poniedziałki chodzę do biblioteki, więc nawet bez okazji coś zawsze wypożyczę. Stosik jeszcze niepełny, bo nie odebrałam jeszcze „Igrzysk śmierci” z empiku, ale mam nadzieję, że w ten weekend będę mogła cieszyć się swoim zakupem. :D




„Pamiętnik” Nicholas Sparks – z dzisiejszej wyprawy do biblioteki
„U martwych w Dallas” Charlaine Harris – owoc wcześniejszej wyprawy
„Marina” – Carlos Ruiz Zafón – także z dzisiejszej wyprawy
„Africanus. Syn konsula” Santiago Posteguillo – owoc współpracy z wydawnictwem Esprit, dziękuję za zaufanie! :)


Tę ostatnią pozycję właśnie czytam, więc w najbliższych dniach można spodziewać się jej recenzji, a jeśli nie jej to „Być piękną” Jeny Frey. Korzystając z trzech dni wolnego wreszcie będę miała czas na czytanie, bo w tygodniu szkolnym za bardzo czasu nie mam, niestety.

A przy okazji chciałabym życzyć powodzenia wszystkim gimnazjalistom, którzy jutro piszą testy. :) 

11 komentarzy:

  1. Ostatnia pozycja i do mnie przywędruje z wydawnictwa Esprit, więc czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik wyborny :)
    Chętnie bym Ci podebrała "Marinę" i "Pamiętnik".
    heh.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Marina, sama mam wielką ochotę ją przeczytać...
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ja też trzy dni laby, plus potem trochę wolnego, ech!
    "Africanus" bardzo mi się podobał, już nie mogę się doczekać drugiej części i chętnie przeczytam twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stosik :) Bardzo zazdroszczę ci Mariny. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy zbiór :)
    "Marinę" podkradłabym na pierwszy ogień :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż dwie pozycje pośrodku mnie nie interesują, to i tak ładny stosik;) Udało Ci się pożyczyć coś Sparksa...u mnie w bibliotece jest to praktycznie niemożliwe - prawie zawsze wszystko jest już wypożyczone;) A w trakcie miesięcznej praktyki tylko dwa razy udało mi się zobaczyć tam jego powieści (i może jedną bym pożyczyła, gdyby nie mój brak refleksu - nie odłożyłam jej sobie od razu i za chwilę już ją ktoś wziął;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w bibliotece jest tak samo. To cud, że były dwie jego książki właśnie "Pamiętnik" i chyba "Ślub". Szukałam też coś Jodi Picoult, ale nie było, bo wszystko wypożyczone. Gdy tylko zobaczyłam Sparksa musiałam go wypożyczyć, bo do tego mnie namawiała znajoma z jednego forum, a że planowałam poznać jego twórczość już od dawna, więc nawet się nie zastanawiałam nad wypożyczeniem. :)

      Usuń
  8. "U martwych w Dallas" czytałam już prawie dwa lata temu. Muszę przyznać, że książka całkiem mi się podobała. Z następnymi częściami tego cyklu bywało już różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacnie, zacnie =P
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stosik :) "Marinę" bardzo miło wspominam - chyba najbardziej z młodzieżowych powieści Zafona :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...