niedziela, 1 kwietnia 2012

Podsumowanie marca 2012

Ilość książek przeczytanych: 4 
  •   „Dziecko ulicy” Judy Westwater (recenzja)
  •   „Charlotte Isabel Hansen” Tore Renberg (recenzja)
  •   „Mały Książę” Antoine De Saint-Exupery 
  •   „Ava Farris. Podwójna tożsamość” Izabela Misztal (recenzja)

Ilość stron: 1123, czyli na dzień ok. 36,2.

Najlepsza pozycja: „Dziecko ulicy” i „Ava Farris. Podwójna tożsamość”

Największe rozczarowanie: Takowego na szczęście znowu nie było, choć przyznam szczerze, że po „Małym Księciu” spodziewałam się zupełnie, czego innego, ale nie mogę go tutaj wpisać, gdyż jednak miał coś w sobie i podobał mi się. ;)

Ilość recenzji: 4, chciałam już napisać, że jak widać wyżej, ale „Małego Księcia” nie zrecenzowałam, a ta jedna, której tutaj nie ma to „Gdy nadejdzie czas” Susane Colasanti.

Ilość książek zdobytych: 7
Recenzyjne: 2
  • „Charlotte Isabel Hansen” Tore Renberg (recenzja)
  • „Ava Farris. Podwójna tożsamość” Izabela Misztal (recenzja)
Wypożyczone z biblioteki: 5
  • „Anielscy obrońcy” Mary Stanton
  • „Być piękną” Jana Fray
  • „Dwa wybory” Dianne Wolfer
  • „Posłaniec” Markus Zusak <- obecnie czytam
  • „Pretty Little Liars. Kłamczuchy” Shara Shepard
Wyzwania:
Czytam Kinga  – 0
Na tropie Agathy – 0
Picoult &Sparks – 0
Z półki – 0

Statystki: W marcu odwiedziło mnie 975 osób co daje 2077 osób ogólnie. Dziękuję! Nie spodziewałam się, że tyle osób odwiedza mój blog i tyle osób go obserwuje, bo aż 61 osób. Dla kogoś może to nic, ale dla mnie to jest sukces. Jeszcze raz wszystkim dziękuję! :)


A co z kwietniem?...
W kwietniu chcę przeczytać na pewno Kinga. Dalej nie wiem. Może coś Katarzyny Bereniki Miszczuk i „Pretty Little Liars. Kłamczuchy” Sara Shepard. Nie nastawiam się na to na pewno, bo nie chcę żeby czasami coś nie wyszło. Zawsze tak jest, że jak coś planuje to mi nie wychodzi, więc wszystko wyjdzie w praniu. Jednak mam nadzieję, że w kwietniu przeczytam więcej książek niż w marcu i lutym. Chociaż wiem, że nie liczy się ilość, ale jakość. :) 




22 komentarze:

  1. Za każdym razem gdy widzę "Posłańca" wyrzucam sobie, dlaczego ja jeszcze go nie mam?!
    Poza tym, w kwietniu sama tez bym chciała sięgnąć szczególnie po Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Kłamczuchy" także mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik! Ja przeczytałam tylko dwie powieści...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością muszę przeczytać "Dziecko ulicy" oraz "Charlotte Isabel Hansen". Gratuluję takiego wyniku! Z pewnością lepszy niż mój.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze podsumowanie :)
    Jestem ciekawa Twoich wrażeń po Posłańcu, który mnie osobiście strasznie rozczarował.

    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba poprzedni komentarz się nie zapisał :( Wyskoczył mi jakiś błąd, no nieważne ;)
    Urocze podsumowanie :) Oby tak dalej...
    Jestem strasznie Twojej opinii na temat Posłańca. Osobiście strasznie mnie rozczarował, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Indyviduum

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa Dziecka ulicy, a na kwiecień mam podobne plany do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie podsumowania, sama nie wiem, dlaczego ;)
    I plany na kwiecień bardzo ciekawe, zwłaszcza King.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :)
    I oby było jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś nie przypadł do gustu Mały książę, ale co osoba to gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacny wynik ^^ A "Mały książę" mi się raczej nie spodobał :/
    Śliczne te serduszka, wiem, że widziałam je już dawno temu, ale musiałam skomentować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobał, ale bez żadnych rewelacji. Nawet nie wiem jak to określić, dlatego nawet go nie zrecenzowałam. xd

      Usuń
  12. Dziecię Moje Drogie, za Stefanka Króla się bierzemy, a nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie za Kinga się biorę w ramach Twojego wspaniałego wyzwania! :D

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy marzec :) Mały książę był świetny. Ps. Ja też za Kinga się muszę zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, strasznie chciałabym przeczytać "Posłańca". "Kłamczuchy" czytałam i bardzo mi się podobały.
    Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Kłamczuchy mam w planach. Bardzo ciekawy miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę stosiki. A wyniki imponujące.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pozycje w stosiku :)
    W sumie nie miałam okazji żadnej z tych książek przeczytać, więc będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli chodzi o Małego księcia to koniecznie weź tą książkę gdy będziesz miała 19 - 20 lat, zupełnie inne odczucia, na zupełnie inne rzeczy zwrócisz uwagę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna poluje na Pretty Little Liars . Ale coś nie mogę się do niej przymusić. Ale widż , że warto ją przeczytać , więc tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...