poniedziałek, 5 marca 2012

Mały stosik :)




"Charlotte Isabel Hansen" Tore Renberg - egzemplarz recenzyjny od nakanapie.pl :)
"Anielscy obrońcy" Mary Stanton - z biblioteki
"Posłaniec" Markus Zusak - z biblitoeki 
+ "Świat wiedzy" 3/2012

Kiedy tylko zobaczyłam te książki musiałam sobie pozwolić na wypożyczenie ich, bo dzisiaj odniosłam kilka części "Serii Niefortunnych zdarzeń", jeszcze niestety nieprzeczytanych, ale, po co mają leżeć u mnie na półce, jeśli wiem, że są zamówione. Kiedyś na pewno przeczytam, chociaż pierwszą część z ciekawości. ;)

"Świat wiedzy" kupiony wczoraj na stacji przed wyjazdem, a tak żeby umilił mi czas podróży. Moje niedoczekanie... W pociągu ledwo można było ustać, a co dopiero usiąść. Jak zawsze o tej godzinie pełno studentów, albo licealistów jechało. Wiedziałam, że będzie sporo ludzi, ale żeby aż tyle?! Jakoś tę drogę przebolałam, a ten numer chyba wezmę ze sobą na wyjazd. Może, chociaż w samolocie, albo w drodze powrotnej autem będę mogła wreszcie zgłębić tajniki trzydziestu kodów mimicznych czy tajemnic życia i śmierci Tutenchamona. ;)

Miałam dodać dzisiaj recenzje i stoik mniejszy o jedną pozycję, ale w trakcie poprawki zawitał do mnie listonosz z piękną "Charlotte Isabel Hansen”, z której się bardzo cieszę i zaraz się biorę za czytanie. :)

12 komentarzy:

  1. Fajny stos :) Polecam "Posłańca", naprawdę dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym przeczytać Posłańca. Gratuluję współpracy! Czy możesz zdradzić mi jak Ci się udało ją nawiązać, pomimo tak krótkiego blogowego stażu? Oczywiście jeśli to nie tajemnica... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listonosz wybrał sobie odpowiednią porę na doręczenie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Posłańca", więc czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tego nie czytałam, ale chętnie bym to zrobiła.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na recenzję "Posłańca", więc jeśli mogę to proszę: czytaj szybciuchno! :)
    Sama mam na tą książkę wieeeelką chętkę ;)

    Zapraszam również do mnie: www.ksiazkatoniewiasta.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostrzegam zmiany, ładnie ;)
    Miłego czytania (zwłaszcza kanapowej książki)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa książki od kanapy, czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny stosik, miłego czytania! : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...