wtorek, 31 stycznia 2012

Podsumowanie stycznia


Koniec stycznia, a ja nadal nie przeczytałam „Cienia wiatru”. Teoretycznie miałam bardzo dużo czasu, bo leżałam chora od wtorku, a praktycznie mi się nie chciało. Raz było to spowodowane złym samopoczuciem, a raz tym, że zamiast czytać leżałam z laptopem i „surfowałam” po Internecie, albo oglądałam telewizję. Mogło być lepiej, ale cóż. Mam nadzieję, że luty będzie bardziej owocny, ponieważ za dokładnie 9 dni zaczynam ferie. :D
Przeczytałam tylko 3 książki, co daje 886 stron, czyli teoretycznie ok. 28,5 stron dziennie. Tak jak już wspomniałam mogłoby być lepiej, no, ale cóż. Styczeń był trochę zabiegany, ale za to w lutym trochę odpocznę. :D
Z tego względu, że książek wypożyczonych w styczniu jeszcze nie przeczytałam, dlatego wstawiam styczniowy stosik. Większość już dodawałam. Doszły tylko „Małe kobietki” i „Cisza” z biblioteki oraz „Zła Miłość” egzemplarz recenzyjny od samego autora, za który bardzo dziękuję.:)


12 komentarzy:

  1. Super stosik. "Pożeracz snów" jest świetny!!Ja z przyjemnością podkradłabym Ciszę i Crescendo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczeń to taki miesiąc, że człowiek nie może się ze wszystkim pozbierać. Zresztą teraz nabierzesz rozpędu :)
    Uroczy ten stosik :)
    Jestem strasznie ciekawa Twojej opinii na temat Złodziejki książek. Mnie powieść wyjątkowo zmęczyła i nie potrafiłam jej skończyć, a Pożeracza snów mam w planach. Niestety, bardzo odległych :(

    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zanim umrę" to całkiem sympatyczna lektura, którą czyta się bardzo szybko. Chętnie przeczytałabym "Pożeracza snów". Podobno "Złodziejka książek" to książka warta uwagi. Ja jeszcze nie miałam okazji się o tym przekonać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wiele interesujących książek w stosie. Ferie na pewno będą dla ciebie udane- masz co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrzymaj do ferii ;) Niedługo to Ty będziesz spała do 10. i czytała całymi dniami, a ja... ;D
    Też nie przeczytałam zbyt wiele w styczniu, ale teraz mogę troszkę nadrobić zaległości.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciekawy stosik! Koniecznie przeczytaj z niego "Złodziejkę książek", jest naprawdę świetna, ja właśnie w styczniu skończyłam, niedługo wstawię opinię na moim blogu, zajrzyj jak będziesz miała czas. Serdecznie zapraszam! :) Oprócz tego polecam "Crescendo" i "Ciszę". ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Crescendo" i "Ciszę" bardzo chętnie bym Ci zabrała! A pfff... Co ja gadam, wszystko bym Ci zabrała! Zazdroszczę niektórych pozycji :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik! Masz w nim aż 3 książki, które chcę przeczytać w trybie "pilnym" :) Mianowicie "Szeptem", "Crescendo" i "Złodziejkę książek". Co do "Cienia wiatru" musisz koniecznie przeczytać! To jednak z moim ulubionych książek!

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos, czekam z niecierpliwością na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny stos. Bardzo podobał mi się "Pożeracz snów". Miłej lektury /:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos, ja z chęcią przeczytałabym "Pożeracza snów".;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej lektury :] Szczególnie zazdroszczę Szeptem i Crescendro, bo są świetne.
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...